جام جم ورزشی: اکرم خدابنده لو نماینده وزن به اضافه 73 کیلوگرم تکواندو دانشجویان ایران به فینال این وزن در مسابقات ورزشی دانشجویان جهان در کره جنوبی راه یافت.
کد خبر: ۸۱۵۸۸۸
اکرم خدابنده لو نیز فینالیست شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ، در ادامه بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) در بخش تکواندو که از روز سه شنبه گذشته به میزبانی گوانگجو کره جنوبی در حال برگزاری است امروز (شنبه) و در پنجمین روز این رقابتها، مبارزات تکواندوکاران وزن های منهای 74 کیلوگرم و به اضافه 87 کیلوگرم مردان و منهای 62 و به اضافه 73 کیلوگرم زنان در حال انجام است.

اکرم خدابنده لو در مرحله نیمه نهایی وزن به اضافه 73 کیلو گرم زنان به مصاف الینا ایکاییو از روسیه رفت و حریف خود را مقتدرانه و با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و به فینال راه یافت.

وی پیش از این والرین دیسلاو از مراکش را 4 بر یک و تزو چیو از چین تایپه را 11 بر یک شکست داده بود.

احمد خسروفر نیز امروز (شنبه) به فینال وزن منهای 74 کیلوگرم راه یافت و مهران عسکری هم صاحب مدال برنز وزن به اضافه 87 کیلوگرم شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان (یونیورسیاد) که به طور رسمی از 12 تیرماه آغاز شده است تا 23 تیر ماه در کره جنوبی ادامه دارد.

14 هزار ورزشکار از 100 کشور جهان در 21 رشته ورزشی این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند که 84 ورزشکار ایرانی حاضر در این دوره از مسابقات در هشت رشته تیراندازی، تیرو کمان، دوومیدانی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ژیمناستیک و قایقرانی به مصاف حریفان جهانی خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها