جام جم ورزشی: رئیس باشگاه الشحانیه اعلام کرد که انتقال جواد نکونام به این تیم قطعی شده است این در حالی است که نکونام این موضوع را تکذیب می کند.
کد خبر: ۸۱۵۸۴۰
انتقال نکونام به الشحانیه قطعی شد؟

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، مناحی الشمری رئیس باشگاه الشحانیه در گفت‌وگویی خبری اعلام کرد که قرارداد تیمش با جواد نکونام قطعی شده است.
او در این رابطه گفت: جواد در فصل پیش رو برای ما بازی خواهد کرد. او مهاجمی جنگنده است و از ستارگان تاریخی فوتبال در کشورش به شمار می‌رود. آرزو می‌کنم که به قدرت تیمم بیفزاید.
الشمری تاکید کرد: تمرینات تیمم هم اکنون شروع شده است. ما تا کنون مراحل خوبی را گذرانده ایم. کوشیدیم که از تجربیات فصل‌های پیش به بهترین نحو استفاده کنیم. پیشنهادهایی بسیار چشمگیر به چند بازیکنان داده ایم و منتظر پاسخ هستیم.
این روزنامه قطری درحالی این خبر را منتشر کرده که مدیرعامل سایپا مدعی شده نکونام فردا به تهران می آید و با سایپا قراردادش را امضا می کند.

البته این ادعای روزنامه قطری مربوط به سه روز پیش است. نکونام که اکنون در تهران تمرین می کند می گوید تمایلی به حضور در لیگ دسته دو قطر ندارد. با این اوصاف باز هم باید منتظر بمانیم تا کاپیتان سابق تیم ملی تیم آینده اش را معرفی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها