شرکت مایکروسافت از شب گذشته یعنی پنجشنبه ۱۸ تیرماه، نسخه جدید آفیس برای مک را ابتدا برای کاربران آفیس ۳۶۵، در دسترس قرار داده است.
کد خبر: ۸۱۵۷۷۰
نسخه مک آفیس ۲۰۱۶ مایکروسافت  منتشر شد

آفیس ۲۰۱۶ برای مک که نسخه‌های جدید Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote را شامل می‌شود، از روز پنجشنبه برای ۱۳۹ کشور و در ۱۶ زبان در دسترس قرار گرفته است. این بسته‌ی جدید که جایگزین آفیس ۲۰۱۱ در مک می‌شود، از سال ۲۰۱۵ به صورت پیش‌نمایش عمومی، در دسترس بوده است.

افرادی که از آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کردند، زودتر می‌توانند آفیس ۲۰۱۶ را دریافت کنند. بنا به گفته مقامات، مایکروسافت آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدید آفیس ۲۰۱۶ برای مک را حداقل در هر سه‌ماهه ارائه خواهد کرد.

مشتریانی از آفیس ۳۶۵ که مشترک واجد شرایط این محصول بودند، یعنی از Offie 365 Home، Office 365 Personal، Office 365 ProPlus و تعدادی از مشتریان که از طرح سازمانی آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کردند و اجازه دانلود برنامه‌هایش را به صورت محلی داشتند، می‌توانند از طریق صفحه حساب کاربری ۳۶۵ خود، به دانلود آفیس ۲۰۱۶ برای مک بپردازند. دانش آموزان و والدینی که در طرح‌های آموزشی آفیس ۳۶۵ قرار داشتند نیز می‌توانند تحت اشتراک خود، آفیس ۲۰۱۶ برای مک را دانلود کنند.

در مردادماه، این شرکت آفیس ۲۰۱۶ را برای کاربرانی از مک که قرار است به صورت توده‌ای به لایسنس کردن این برنامه بپردازند (مثل سازمان‌ها و شرکت‌ها) برای دانلود در مرکز لایسنس توده‌ای برای آفیس ۳۶۵، قرار خواهد داد. کاربران آن آفیس ۲۰۱۶ برای مک را به علت پرداخت حق عضویت، به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

بنا به گفته سخنگویان مایکروسافت، آفیس ۲۰۱۶ در شهریور برای افرادی که مایل به خرید همیشگی (بدون پرداخت حق عضویت) هستند از طریق فروشندگان امکان‌پذیر خواهد شد. مقامات مایکروسافت، هنوز قیمت این نسخه را اعلام نکرده‌اند.

برای افرادی که درباره انتشار نسخه‌های بعدی آفیس کنجکاو هستند، نسخه کامل آفیس ۲۰۱۶ برای ویندوز و برنامه‌هایی نظیر Word، PowerPoint، OneNote و Outlook برای ویندوز ۱۰ کامپیوتر و ویندوز ۱۰ موبایل، هر دو در حال آماده شدن هستند. این برنامه‌ها در روز انتشار خود ویندوز ۱۰ یعنی هفتم مردادماه از حالت پیش‌نمایش خارج شده و به صورت عمومی برای ویندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود. مقامات تأیید کرده‌اند که نسخه کامل آفیس ۲۰۱۶ برای ویندوز، در پاییز امسال از حالت آزمایشی خارج شده و به صورت رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت. (فارنت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها