تیم ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی پرتغال مقابل اسپانیا با حساب ۶ بر ۵ پیروز شد تا گام نخست را محکم بردارد.
کد خبر: ۸۱۵۷۵۸
ساحلی‌بازان ایران اسپانیا را بردند

وقت اول این بازی با برتری ۳ بر ۲ اسپانیا خاتمه یافت. در دقیقه یک بازی بود که فرید بلوک‌باشی دروازه اسپانیا را با ضربه پای چپ خود باز کرد، اما قبل از این‌که بازی به دقیقه دوم برسد آنتونیو کار را با ضربه سر به تساوی کشاند. اسپانیا در دقیقه ۴ توسط نیکو به گل دوم خود دست یافت که این گل را مسیگر خیلی زود به تساوی کشاند با این حال یورنس در دقیقه ۷ برای سومین بار دروازه ایران را گشود.در شروع وقت دوم بازی مصطفی کیانی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار برای تیم کشورمان سخت‌تر شود. اسپانیا که یک یار بیشتر داشت در دقیقه ۱۴ توسط آنتونیو به گل چهارم رسید، اما پس از آن ایران بازی را در اختیار گرفت و دو بار متوالی توسط بلوک‌باشی (۱۴) و مختاری (۱۸) دروازه حریف را گشود تا وقت دوم بازی با تساوی دو تیم در عدد ۴ خاتمه یابد.

در وقت سوم این تیم اسپانیا بود که در دقیقه ۳۰ روی شوت آنتونیو به گل پنجم رسید. این البته پایان کار نبود زیرا تیم ایران بر حملات خود افزود و در دقیقه ۳۴ توسط احمدزاده دروازه اسپانیا را باز کرد. بازیکنان ایران در ثانیه‌های پایانی نیز فشار را افزایش دادند و در دقیقه ۳۶ و در فاصله ۴۲ ثانیه به پایان بازی بود که ایران روی ریباند محمدعلی مختاری به گل ششم رسید تا این بازی را در نهایت ۶ بر ۵ برنده شود.تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جام جهانی روز یکشنبه 21 تیرماه از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف برزیل خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها