مردی که به بهانه خرید و فروش خودرو در همدان سه میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و گریخته بود در شهر انزلی دستگیر شد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار ابراهیم قائدرحمتی، فرمانده انتظامی استان گیلان اعلام کرد: این کلاهبردار 33 ساله که صاحب نمایشگاه خودرو در همدان است با جلب اعتماد شهروندان این شهر از آنها سه میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود. او از چندی پیش تحت تعقیب پلیس قرار داشت تا این که ردپای وی دو روز پیش در شهرستان انزلی به دست آمد. کلاهبردار فراری با دیدن ماموران انتظامی با سوار شدن به موتورسیکلتش قصد فرار داشت که با پژویی در خیابان تصادف کرده و پاهایش شکست و بناچار تسلیم شد.
کد خبر: ۸۱۵۶۹۵

4 کشته در تصادف جاده تسوج ـ شبستر

تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر چهار کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت .

به گزارش فارس، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در این‌باره گفت: شامگاه چهارشنبه گذشته در جاده شبستر - تسوج حد فاصل سه‌راهی حیدرآباد یک دستگاه پژو 405 با یک خودروی پژو 206 به‌شدت برخورد کرد. با گزارش وقوع این تصادف به سامانه 115 اورژانس، امدادگران به محل حادثه اعزام شدند. حبیب حسینقلی‌زاده خاطر نشان کرد: امدادگران مشاهده کردند هشت نفر که سرنشینان دو خودرو بودند، مصدوم شده‌اند. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند که سه نفر از آنها در بیمارستان شبستر و دیگری در راه انتقال به بیمارستانی در شهر تبریز فوت کرد. اما چهار نفر دیگر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

مرگ کارگر ساختمانی در سقوط از طبقه پنجم

کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان نیمه‌کاره در دزفول کشته شد.

به گزارش ایرنا، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این باره گفت: این حادثه ساعت 12 و 40 دقیقه دیروز ـ جمعه ـ در منطقه فرهنگ شهر دزفول رخ داد. این کارگر به دلیل نامعلومی هنگام کار در طبقه پنجم یک ساختمان نیمه‌کاره تعادل خود را از دست داده و به پایین سقوط کرد. فریدون جعفریان‌فر خاطرنشان کرد: این کارگر 25 ساله افغان در جریان این سقوط تسلیم مرگ شد. علت این حادثه در دست بررسی است. جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

خروج توده 11 کیلوگرمی از شکم یک زن

یک توده 11 کیلوگرمی از شکم یک بیمار زن در اراک خارج شد.

به گزارش ایرنا، این عمل نادر در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک انجام شد. بیمار، زنی 52 ساله بود که با دردهای شکمی و گزارش تشخیصی توده حجیم در محوطه شکم و لگن به بیمارستان مراجعه کرد.این بیمار به علت ماهیت توده لگنی تحت شیمی درمانی قرار گرفت و پس از آن برای عمل جراحی ارجاع شد. توده حجیم 11 کیلوگرمی تمامی فضای شکم و لگن را به طور کامل اشغال کرده بود.

دستگیری زورگیرها‌ی «دیری»

دو عضو باند زورگیری و اخاذی از زنان که تحت تعقیب پلیس اطلاعات و امنیت آگاهی شهرستان دیر بودند، بازداشت شدند.به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان دیر در این باره گفت: دو نفر از باند زورگیری و اخاذی در یکی از شهرهای این شهرستان با استفاده از فضای مجازی، طعمه‌های خود را اغفال و از آنان زورگیری می‌کردند که با شکایت یکی از شهروندان دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

حمزه اعتماد اضافه کرد: در این مرحله از تحقیقات دو مرد در این رابطه دستگیر شدند و اعتراف کردند با یک زن در اخاذی از زنان همکاری داشته‌اند. تحقیقات نشان می‌داد، متهمان به بهانه خرید تلفن همراه با شاکی قرار گذاشته و با تهدید از او فیلم سیاه گرفته و به این شیوه و با تهدید انتشار فیلم قربانی از او میلیون‌ها تومان اخاذی کرده بودند. پلیس در تعقیب زنی است که با دو متهم در عملی کردن نقشه این اخاذی‌ها همکاری داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها