باد و گرد و غبار در کشور ادامه دارد

گرمترین و خنک ترین استان های کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز نیز باد و گرد و غبار در شرق و جنوب شرق کشور ادامه دارد، گفت: امروز اهواز با دمای 48 و شهرکرد با دمای 14 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
کد خبر: ۸۱۵۵۵۲
گرمترین و خنک ترین استان های کشور

امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز از بعد از ظهر تا اوایل شب در البرز مرکزی و شرقی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد، فردا و پس فردا علاوه بر ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز شرق و جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک خواهد داشت که در منطقه زابل تبدیل به طوفان گرد و خاک خواهد شد و در 3 روز آینده در غرب و جنوب غربی کشور نیز باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای تهران امروز به 39 درجه سانتی‌گراد می‌رسد گفت: امروز و فردا در بعد از ظهرها تهران شاهد رشد ابر و بارش خفیف در ارتفاعات خواهد بود.

نقشینه گفت: امروز اهواز با دمای 48 و شهرکرد با دمای 14 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها