تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتات می گویند در روز جهانی قدس در کنار سایر مردم کشورم در راهپیمایی علیه رژیم غاصب صهیونیست شرکت خواهم کرد چرا که من هم یک ایرانی هستیم.
کد خبر: ۸۱۵۵۲۳
روز قدس در کنار مردم هستیم

رضا شاهرودی گفت: روزجهانی قدس، روز همبستگی مسلمین مقابل استکبار جهانی بخصوص رژیم جعلی صهیونیستی است و حضور مردم ما در کنار یکدیگر می تواند مشتی دندان شکن بر دهان رژیم غاصب صهیونیستی و دوستانش باشد.

وی افزود: در روز جهانی قدس اگر مشکلی برایم پیش نیاید صددرصد در راهپیمایی این روز عزیز شرکت خواهم کرد چراکه ورزشکاران هم عضوی از جامعه هستند و وقتی می بینیم چگونه کودکان مظلوم فلسطین با جنایات رژیم صهیونیستی از بین می روند انگیزه حضور من هم در این مراسم باشکوه دوچندان می شود.

مردم ما همیشه در کنار مردم فلسطین هستند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روز جهانی قدس مردم ما مانند همیشه ثابت می کنند تا پیروزی نهایی مردم فلسطین مقابل رژیم غاصب صهیونیستی در کنار آنان خواهند بود.

رضا محمد افزود: روز جهانی قدس همان روزی است که امام (ره) آن را نامگذاری کردند تا همه آزادمردان عالم بدانند رژیم جعلی صهیونیستی دشمن اصلی بشریت است و مردم ما در این روز مانند سایر مسلمانان در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین راهپیمایی می کنند ، فلسطینی ها بدانند که ما همیشه در کنار آنان هستیم و خواهیم بود.

محمد درباره حضورش در روز جهانی قدس گفت: من هم یک ایرانی مسلمان هستم و وظیفه خودم می دانم به عنوان یک ورزشکار در کنار ملت عزیزم در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کنم.

روز قدس روز آزادی فلسطین است

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس به ابتکار امام خمینی (ره) نشانه آزادی فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است.

امیرحسین اصلانیان افزود: در روز قدس همه ما مسلمانان باید ثابت کنیم که در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم و خواهیم بود چراکه استکبار جهانی نمی خواهد ما با هم متحد باشیم اما روز جمعه یکبار دیگر ثابت می کنیم که هدف همه ما نابودی ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین است.

اصلانیان گفت: ورزشکاران و فوتبالیست ها همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حتماً در کنار مردم عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهم کرد.

دادخواهی فلسطینیان را روز قدس فریاد می زنیم

نایب رییس فدراسیون جودو گفت: همه ورزشکاران در روز جهانی قدس همپای ملت ایران در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

آرش میراسماعیلی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز قدس، روز همبستگی دنیای اسلام علیه کفار است روزی که تکلیف شرعی همه ما مسلمانان برای ادای دین است و باید در راهپیمایی این روز جهانی شرکت کنیم تا یک بار دیگر به همه دنیا ثابت شود که مسلمانان در همه جای دنیا علیه کفار جهانی متحد هستند.

وی گفت: طبیعتا ما ورزشکاران هم در روز جهانی قدس پا به پا و هم دوش ملت عزیز ایران که همیشه در صحنه هستند، در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد همیشه در صحنه بودن ملت ایران و اتحاد و همدلی که دارند در تمام دنیا زبانزد است.

قهرمان پیشین جودوی ایران و جهان افزود: بطور حتم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پرشورتر از سال قبل برگزار می شود مردم دنیا باید بدانند که ایرانی ها مستحکم و متحد در صحنه ها حاضر هستند.

میراسماعیلی گفت: روز قدس فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین بوده و این روز به ثبت جهانی رسیده است و ما این فریاد دادخواهی را در روز قدس به گوش جهانیان می رسانیم.

وی با اشاره به حضورش در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه 19 تیر گفت: من هم مانند هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در کنار همه مردم ایران و جودوکاران در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنم.

روز قدس عظمت مسلمانان را نشان می دهد

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس درحمایت از مردم مظلوم فلسطین، عظمت جهان اسلام را به تمام دنیا نشان می دهد.

سامان نریمان جهان افزود: باید همه مردم در این راهپیمایی شرکت کنند تا دشمن صهیونیستی بداند تنها با مردم فلسطین طرف نیست.

وی گفت: در این روز ما بازیکنان تراکتورسازی هم پا به پای مردم در این راهپیمایی شرکت می کنیم و وظیفه خود میدانیم با حضورمان پشتیبان مردم مظلوم غزه و فلسطین باشیم.

جامعه میلیونی کاراته در روز قدس حضوری فعال دارد

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: جامعه یک میلیون نفری کاراته مانند هر سال حضور پرشوری در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد داشت.

ذبیح الله پورشیب درباره راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف است با روز جهانی قدس که وظیفه همه مسلمانان است که در این روز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها بیایند و حضور و حمایت خود را اعلام کنند.

وی گفت: همه ورزشکاران باید در این راهپیمایی نقش داشته باشند و ما هم وظیفه خودمان می دانیم که در این روز گردهم بیاییم.

پورشیب گفت: من هم صددرصد در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنم باید نشان دهیم از مردم مورد ظلم واقع شده فلسطین دفاع می کنیم و به آنان بگوییم ما هوادارشان هستیم.

کاپیتان تیم ملی کاراته با اشاره به جامعه یک میلیون نفری کاراته ایران افزود: جامعه کاراته هر ساله در این راهپیمایی حضور دارد و امسال هم در این برنامه حاضر خواهد شد.

وی تصریح کرد: جامعه یک میلیون نفری کاراته و از جمله اعضای تیم ملی کاراته، در سال های قبل هم این موضوع را نشان داده و وظیفه خود دانسته اند که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

نباید مردم مظلوم فلسطین را تنها گذاشت

قهرمان جودوی ایران و جهان گفت: با حضورمان در راهپیمایی روز قدس به همه دنیا اعلام می کنیم که از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنیم.

محمدرضا رودکی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز قدس برای ملت ایران دو موضوع را یادآوری می کند یکی اینکه مردم مظلوم فلسطین را نباید تنها بگذاریم ضمن آنکه یکی از ارکان اصلی دین ما حمایت از مظلوم است.

وی گفت: با حضورمان در راهپیمایی روز قدس به همه دنیا اعلام می کنیم که از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنیم و هیچگاه یادمان نمی رود که مردم فلسطین با چه شرایط سختی زندگی می کنند و چه ظلمی به آنان می شود.

این قهرمان جودو با اشاره به حضورش در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: برنامه هر ساله من است که در این راهپیمایی شرکت کنم.

جامعه ورزش در روز قدس،‌ پیشگام است

قهرمان سابق کشتی ایران گفت: جامعه ورزش مانند همیشه در روز قدس پیشگام خواهد بود.

علیرضا رضایی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طبق سنوات گذشته با راهپیمایی مردم در روز قدس همراه است و جامعه ورزش هم در این عرصه همواره پیشگام بوده و در کنار سایر آحاد جامعه پشتوانه خوبی برای مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

در روز قدس حضوری فعال خواهیم داشت

مدیرعامل استقلال گفت: با توجه به شرایط منطقه، باشگاه استقلال حضوری فعال در راهپیمایی روز قدس خواهد داشت.

بهرام افشارزاده افزود: همه ما وظیفه داریم در شرایطی که علیه مردم مظلوم فلسطین، یمن و سوریه چنین ظلمی انجام می شود همه در راهپیمایی روز قدس حضوری فعال داشته باشیم.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: از همه بازیکنان و هواداران استقلال در سراسر کشور هم می خواهم صمیمانه در این مراسم مذهبی سیاسی حاضر شوند.

روز قدس در کنار مردم هستیم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما هم در روز قدس پابه پای مردم در راهپیمایی بزرگ این روز شرکت و برای نابودی اسرائیل دعا می کنیم.

مهرداد بایرامی افزود: همه ساله ما در کنار مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم و امسال هم این کار را تکرار خواهیم کرد تا مردم مظلوم فلسطین بدانند آنان تنها نیستند و همواره در کنارشان هستیم.

وی گفت: با حضور مردم و فریادهای آنان علیه رژیم های استبدادی و جنایتکار به دنیا ثابت می شود مردم ایران همواره حامی مظلومان هستند.

حمایت از فلسطین مخصوص قوم، نژاد و مذهب خاصی نیست

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین مخصوص قوم، نژاد و مذهب خاصی نیست.

خالد شفیعی افزود: اکنون در همه جای دنیا مردم حامی ستمدیدگان فلسطینی هستند و مهم نیست چه نژاد، دین و یا فرهنگی دارند.

وی گفت: امروز اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی جهانی شده است و مسلمانان شیعه و سنی در کنار دیگر ادیان برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می کنند.

شفیعی افزود: ‌امسال هم ما در کنار مردم وظیفه خود می دانیم برای حمایت از مظلومان غزه و فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

همه ما حامی مردم فلسطینیم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: همه فوتبالیست های ایرانی حامی مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستند.

سروش رفیعی افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی با کشتار مردم مظلوم فلسطین موجب نفرت تمام مردم جهان شده است و ما هم مانند همه مردم حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وی گفت: روزقدس امسال هم مانند سال های گذشته همه مردم در راهپیمایی روزقدس شرکت می کنند و نشان می دهند مردم فلسطین تنها نیستند.(خبرگزاری صدا و سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها