اعتصاب کارکنان قطارهای شهری لندن در اعتراض به سیاستهای اقتصادی دولت موجب لغو سفرها و مختل شدن تردد به شهرهای غرب انگلیس شد.
کد خبر: ۸۱۵۵۲۰
بزرگترین اعتصاب مترو لندن در یک دهه اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، روزنامه دیلی اکسپرس با اشاره به سرگردانی میلیونها مسافر نوشت: در پی تعطیلی ایستگاه های قطار شهری ، شماری از افراد برای سفرهای دورن شهری با خودروی شخصی به خیابان ها آمدند ، که موجب راهبندان های گسترده شد.

روزنامه مترو هم نوشت: شماری از مردم ناچار شدند از ساعت 6 صبح به راه بیفتند تا از اختلال در رفت و آمد ، در امان بمانند اما زمانی که به ایستگاه ها رسیدند، اتوبوس ها قبلا از مسافران پر شده بود.

مترو افزود : در شماری از ایستگاه های اتوبوس برای برقراری نظم نیروهای پلیس مستقر شده است.

روزنامه دیلی میل نیز نوشت: در پی اعتصاب کارکنان مترو ، شماری از شرکت های تاکسیرانی ، میزان کرایه را تا سه برابر افزایش دادند. ( ورودی 15 پوند و به ازای هر دقیقه 45 پنس یعنی ورودی حدود 75 هزار تومان و هر دقیقه 2500 تومان).

روزنامه ایندیپندنت نوشت : اعتصاب امروز کارکنان قطارها در انگلیس، بزرگ ترین اعتصاب در دهه اخیر است.

اینیدپندنت افزود: اختلال در سفرها با راه آهن ، تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

دیلی تلگراف هم نوشت همزمان با اعتصاب کارکنان قطارهای شهری در لندن، در اعتراض به شرایط کار و نیز میزان دستمزد، کارکنان قطار های فرست گریت وسترن (First Great Western) هم به مدت 48 ساعت اعتصاب کردند و بدین ترتیب، سفرها با راه آهن در غرب انگلیس نیز مختل شد.

به نوشته روزنامه گاردین، در پی اعتصاب امروز در قطارهای شهری لندن، اکنون علاوه بر آمد و شد سنگین در خیابان ها، پر شدن اتوبوس ها و شلوغی ایستگاه های اتوبوس، دوچرخه هایی که شهرداری این شهر برای تردد رایگان مردم اختصاص داده، نایاب است.

قطارهای داخل شهری لندن که به تیوب مشهورند، 150 سال پیش راه اندازی شدند و طول خطوط آن ها به 402 کیلومتر می رسد. سالانه 1 میلیارد و 265 میلیون سفر شهری با این قطارها صورت می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها