یک استارتاپ کالیفرنیایی در حال جمع کردن سرمایه از طریق کیک‌ استارتر برای راه‌اندازی پروژه ساخت Dot، کوچک‌ترین هدست بلوتوث دنیاست. این وسیله شگفت‌انگیز، آن‌گونه که گفته می‌شود دارای ابعادی برابر با 13.8 میلی‌متر در 21 میلی‌متر است. وزن آن هم تنها 3.5 گرم است!
کد خبر: ۸۱۵۴۳۴
کوچک‌ترین هدست بلوتوث دنیا را بشناسید + عکس

این پروژه آنقدر جذاب بود که توانست در یک ساعت تمام سرمایه مورد نیاز خود را جمع‌آوری کند! Dot دارای بدنه‌ای فلزی از جنس آلومینیم و پلی‌کربنات است و در 3 سایز مختلف تولید خواهد شد.

این هدست در آن واحد می‌تواند از طریق بلوتوث 4.0 به 8 دستگاه متصل شود! (چه نیازی هست حالا؟!) توسعه‌دهندگان این دستگاه می‌گویند که این دستگاه دارای دکمه‌ای است که با فشار دادن آن می‌توانید تماس را جواب داده و یا سیری را فرا بخوانید.

این هدست دارای شارژری قابل حمل است، که همانند یک پاوربانک کوچک می‌تواند هنگامی که از پریز برق دور هستید، 6 بار هدست زیبای شما را کاملا شارژ کند.

سازندگان Dot نقشه‌هایی در سر دارند که بر اساس آن می‌خواهند این هدست را مجهز به میکروفن دوگانه و چراغ نشانگر LED کنند.

این هدست کوچک کاملا ضد عرق و رطوبت هم هست و به همین خاطر در باشگاه قابل استفاده است.

Dot در دو رنگ سفید و مشکی و به دو صورت مونو و استریو عرضه می‌گردد البته همانطور که می‌دانید، تولید صدای استریو فقط با استفاده از دو عدد از از مدل‌های این هدست ممکن است. شارژر این هدست هم می‌تواند هم‌زمان دو هدست را شارژ کند.

این ویژگی‌ها واقعا جذابند، اما این گجت مشکلی هم دارد و همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، عمر باتری آن است.

با این اندازه کوچک نمی‌توان باتری خیلی بزرگی در این هدست قرار داد. باتری آن تنها به مدت یک ساعت گوش کردن به موسیقی یا 1.5 ساعت مکالمه دوام می‌آورد البته همانطور که گفته شد، شارژر همراه آن می‌تواند این هدست را 6 بار شارژ کند، اما هربار شارژ کردن آن نیم ساعت وقت می‌برد.

پس برای 6 ساعت گوش دادن موسیقی باید پس از هر یک ساعت گوش دادن، آن را نیم ساعت شارژ کنید.

باتری این هدست تا یک روز عادی می‌تواند در کنارتان باشد. هم‌اکنون قادر هستید با 59 دلار ناقابل مدل مونو، و با 79 دلار مدل استریو را سفارش دهید.(آی تی رسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها