گودبرداری غیراصولی یک واحد تجاری در شهرستان تویسرکان باعث مصدوم شدن پنج نفر شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خدابخشی، رئیس آتش‌نشانی شهرستان تویسرکان در این باره گفت: دیروز به علت تخریب و گودبرداری غیراصولی یک واحد تجاری در شهرستان تویسرکان، یک باب مغازه تخریب شد. در این حادثه 5 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. حال مصدومان رضایت‌بخش اعلام شده است.
کد خبر: ۸۱۵۳۵۵

نقص فنی، هواپیما را به فرودگاه بازگرداند

یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ از نوع MD در مسیر اهواز ـ تهران با 150 مسافر به دلیل نقص فنی، دقایقی پس از پرواز و اوج گرفتن مجبور به بازگشت به فرودگاه شد. به گزارش ایرنا، بامداد چهارشنبه چرخ جلوی هواپیما پس از برخاستن از باند فرودگاه اهواز به علت نقص فنی بسته نشد و خلبان با هماهنگی برج مراقبت تصمیم گرفت در فرودگاه اهواز بر زمین بنشیند که این کار بدون هیچ مشکلی انجام شد.

برخورد مرگبار پراید با گاردریل

رئیس جمعیت هلال‌احمر در بخش طارم سفلی از برخورد مرگبار پراید با گاردریل خبر داد.به گزارش ایسنا، صمد چگینی در این باره افزود: این حادثه در محور قزوین ـ رشت حوالی روستای حسن‌خانی رخ داد. در جریان این حادثه یک دستگاه پراید با گاردریل برخورد کرد و واژگون شد. اجساد چهار کشته این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد. علت این حادثه خواب‌آلودگی راننده بوده است.

یک کشته و 2 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه از کشته شدن یک نفر و مصدومیت دو نفر در جریان تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه خبر داد. به گزارش مهر، حجت‌الله جهانبخشی در این باره گفت: این حادثه ساعت۱۲ و ۷ دقیقه دیروز در کمربندی غربی کرمانشاه و در چهار راه ده مجنون نزدیک به کارخانه آرد رخ داد که در جریان آن خودروی سنگین باری با سه دستگاه خودروی رنو، پراید و یک تویوتای کمری برخورد کرد. در همین موقع راننده خودروی سنگین نیز نتوانست تعادلش را در رانندگی حفظ کند و واژگون شد. آتش‌نشانان که برای امدادرسانی در محل حاضر شده بودند، توانستند سه نفررا از داخل خودروها خارج کنند.

8 مصدوم در واژگونی اتوبوس

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر تهران به سیرجان در شهرستان اردکان یزد، باعث مصدوم شدن 28 نفر شد.به گزارش ایرنا، جواد کمال‌آبادی، رئیس جمعیت هلال احمر اردکان در این باره گفت: ساعت 3 و 20 دقیقه بامداد دیروز این اتوبوس که از تهران به شهر سیرجان در حرکت بود، در مسیر اردکان به میبد در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واژگون شد. امدادگران با اطلاع از وقوع این حادثه به محل اعزام شده و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند. ده نفر از مصدومان سرپایی درمان و 18 نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند. پلیس راهور علت وقوع این حادثه را خواب آلودگی و سرعت بالای راننده و به دنبال آن انحراف از جاده اعلام کرده است.

مشاجره بر سر آبیاری به جنایت ختم شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از درگیری سه برادر بر سر آبیاری زمین‌های کشاورزی که به کشته شدن یکی از آنها منجر شده بود، خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی افزود: ماموران با اطلاع از درگیری بین سه نفر و اصابت بیل به سر یکی از آنها، برای بررسی موضوع در محل حادثه حضور یافتند.در تحقیق از شاهدان، مشخص شد مقتول با دو برادرش بر سر آبیاری زمین کشاورزی بحث و مشاجره کرده و با بالا گرفتن درگیری، یکی از برادران با بیل بر سر برادرش ضربه‌ای زده که منجر به مرگ وی شده است. در ادامه تحقیقات دو متهمی که از صحنه جنایت گریخته بودند، دستگیر شدند. متهمان روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها