در کالبد شکافی عامل حمله‌ انتحاری داعش به مسجد شیعیان کویت، ماده مخدر شیشه کشف شده است.
کد خبر: ۸۱۵۰۳۴
داعشی ها شیشه می زنند و آدم می کشند + عکس

به گزارش شبکه پرس تی وی ، بر اساس این گزارش عناصر تروریستی تکفیری داعش قبل از عملیات انتحاری ماده مخدر شیشه «کریستال» مصرف می‌کنند.

فهد سلیمان عبد المحسن القباع، عامل انفجار انتحاری در مسجد امام صادق(ع) در کویت، در تاریخ 5 تیر ، خود را منفجر کرد و باعث کشته شدن 27 نمازگزار و زخمی شدن بیش از 220 تن شد.در کالبد شکافی در بدن وی ماده مخدر شیشه کشف شد.

یوسف الغامدی، از عناصر داعش که نیروهای عربستانی روز شنبه (13 تیر) وی را به هلاکت رساندند، نمونه‌ دیگری است که پیش تر به اتهام اعتیاد به مواد مخدر سه بار دادگاهی شده بود. وی از مجرمان سابقه دار سعودی به حساب می آمد.

پرس تی وی افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است، گروه تکفیری داعش پیش از اجرای حکم اعدام، به قربانیان مواد مخدر تزریق می‌کند. بارها در ویدئو‌هایی که گروه داعش از اعدام‌های جمعی خود منتشر می‌کند، دیده شده است که افراد قربانی، پیش از اعدام حالتی آرام و غیرطبیعی داشته‌اند.

برخی رسانه‌ ها اعلام کرده بودند، گروه داعش برای افزایش جذابیت و کیفیت تصاویر و فیلم‌هایی که از قربانیان می‌گیرند، به آن ‌ها مواد مخدر تزریق می‌کند.

هنگام مصرف ماده‌مخدر شیشه حالتی از توهم شنوایی و بینایی به فرد دست می‌ دهد به طوری‌ که اشیایی را می‌بیند یا تجسم می‌کند که واقعی نیستند.

اثر یک دز مصرفی از این ماده، ممکن است تا یک ماه در بدن باقی بماند.

مصرف ماده مخدر شیشه عوارضی از قبیل تغییرات رفتاری مانند افزایش خشم، حالت هیستریک و حالت تهاجمی شدید به همراه دارد به حدی که ممکن است فرد معتاد خود و یا یکی از نزدیکان اش را به قتل برساند.

این ماده مخدر که پس از اولین یا دومین مورد مصرف سبب اعتیاد فرد می‌شود به عنوان یکی از خطرناک ‌ترین نوع مواد مخدر در جهان شناخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
۰
۰
25 تیر كه هنوز نیومده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها