تعداد تیم‌های لیگ جهانی باز هم افزایش می‌یابد

غلبه بر غول‌های خود ساخته!

با پایان مرحله گروهی سطح یک رقابت‌های لیگ جهانی والیبال محمد موسوی ستاره تیم ملی کشورمان به عنوان بهترین مدافع این مرحله انتخاب شد.
کد خبر: ۸۱۴۹۵۲

براساس اعلام فدراسیون بین‌المللی والیبال در پایان هفته هشتم و دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال بهترین‌های هر پست در حالی معرفی شدند که در بخش بهترین مدافعان سید محمد موسوی از ایران 65/0 امتیاز، نهیمها موته از استرالیا با 51/0 و سیمونه آنزانی از ایتالیا 50/0 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش جام‌جم، همچنین در امتیازآورترین بازیکن بارتوژ کورک از لهستان با 207 امتیاز (شهرام محمودی با 141 امتیاز چهارم شد)، در بخش بهترین اسپکر ریکاردو از برزیل با 98/56 امتیاز(شهرام محمودی در رده دوم قرار گرفت با 33/56 امتیاز) ضمن این‌که میلاد عبادی پور و مجتبی میرزاجانوپر در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفتند، پائول ساندرسون از استرالیا به عنوان بهترین زننده سرویس و دراگان تراوسکا از ایتالیا بهترین پاسور انتخاب شد و سعید معروف در رده دوم قرار گرفت. زاتتروسکی از لهستان به عنوان بهترین لیبرو ، ایوان زایتسف از ایتالیا به عنوان بهترن دریافت گننده(تتوپ گیر) انتخاب شدند.

تیم ایران در حالی از راهیابی به فینال این رقابت‌ها بازماند که آمریکا، لهستان، برزیل، ایتالیا، صربستان به این مرحله راه یافته‌اند و فرانسه نیز از بخت بالایی برای صعود به فینال برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها