ریزش قنات در حال حفاری در روستای چیر علیا شهرستان نائین منجر به مرگ یک نفر شد.
کد خبر: ۸۱۴۶۰۷

به گزارش ایرنا، ابراهیم عادل‌زاده نائینی، رئیس جمعیت هلال‌احمرشهرستان نائین در این باره گفت: این حادثه شنبه در روستای چیرعلیا رخ داد و فردی که در حال حفاری قنات بود، زیر آوار گرفتار شد. امدادگران و نجاتگران پایگاه بین‌شهری ملااحمد این شهر با اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام شده و در جریان این عملیات مرد مصدوم را از زیر خاک خارج کردند، اما وی به دلیل خفگی فوت کرده بود.

بازگرداندن نوعروس ربوده شده

نوعروس 15 ساله که سه ماه پیش توسط دوست شوهرش که تبعه خارجی بود، ربوده و به افغانستان منتقل شده بود از سوی پلیس بین‌الملل به مشهد بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا، طبق ادعاهای اولیه فرد ربوده شده، این تبعه خارجی به دلیل اختلاف با همسر این زن جوان و با انگیزه انتقام‌جویی وی راسه ماه پیش ربوده و در روستایی در اطراف شهر کابل محبوس کرده بود. در پی تماس تلفنی این زن با خانواده‌اش، ردزنی‌های اطلاعاتی پلیس آغاز و با هماهنگی پلیس بین‌الملل متهم دستگیر و زن جوان به ایران بازگردانده شد.زن جوان در کلانتری بانوانشهر مشهد تحت‌نظر است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد. متهم نیز در زندان کابل است.

دستبرد یک ونیم میلیون تومانی به موسسه مالی

دو مرد جوان با ورود به یک موسسه مالی و اعتباری در شهر مشهد و سرقت یک میلیون و 749 هزار تومان گریختند.

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 و 14 دقیقه صبح دیروز دو جوان موتورسوار مقابل موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در بلوار معلم مشهد توقف کردند. یکی از سرنشینان در خیابان ماندو دیگری که مردی لاغراندام بود و کلاه کاسکت به سر داشت، وارد موسسه مالی و اعتباری شد.

او با سلاح قلابی کارکنان آنجا را تهدید کرد و با سرقت یک میلیون و 749 هزار تومان از موسسه مالی خارج شد و با سوار شدن به ترک موتور همدستش فرار کرد. با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده است.

32 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو

برخورد 9 دستگاه خودروی سواری در جاده قوچان ـ مشهد حادثه‌ای خونین را برای سرنشینان خودروها رقم زد و ۳۲ نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش فارس، ساعت 22 و 30 دقیقه شنبه شب یک دستگاه پژو 206، یک دستگاه سمند و هفت دستگاه خودروی پراید به صورت زنجیره‌ای تصادف کردند. این حادثه در کیلومتر 47 جاده قوچان به مشهد رخ داد و در پی آن 32 نفر مجروح شدند. مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در این باره گفت: خوشبختانه این حادثه کشته‌ای نداشت و مجروحان حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند. دو نفر از آنها در بیمارستان بستری‌اند و 30 نفر دیگر پس از درمان اولیه مرخص شدند.

انتشار تصاویر فردی به بهانه وصول‌طلب

رئیس پلیس فتای استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که به بهانه وصول طلبش عکس‌های مرد بدهکار را در یکی از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه منتشر کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امینی در این‌باره افزود: یک شهروند همدانی با حضور درپلیس فتا وارائه شکایتی عنوان کرد تصاویر شخصی و خانوادگی وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و نمی‌داند چه کسی این کار را انجام داده است. در تحقیقات مشخص شد، فردی برای تعمیر رایانه به منزل شاکی رفته و در غفلت صاحبخانه، تصاویر شخصی وی را از رایانه‌اش سرقت کرده است. متهم دستگیر شد و اعتراف کرد چون شاکی طلب وی را نپرداخته، با این کار او را به دردسر انداخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها