توصیه می شود افراد حساس این فیلم را مشاهده نکنند. گروه تروریستی تکفیری داعش، فیلمی را از اعدام 25 سرباز سوری در شهر تاریخی تدمر ( پالمیرا) منتشر کرد.
کد خبر: ۸۱۴۴۵۹
داعش 25 سرباز سوری را اعدام کرد +فیلم + عکس

در این نوار ویدیویی ، 25 سرباز سوری در شهر باستانی و تاریخی پالمیرا (تدمر) که در فهرست آثار باستانی یونسکو ثبت شده است، اعدام می شوند و به نظر می رسد این اعدام ها اندکی بعد از سیطره تروریست ها بر شهر تدمر در تاریخ 21 ماه مه گذشته، صورت گرفته باشد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: در این نوار ویدیویی سربازان سوری با لباس نظامی سبز و قهوه ای ظاهر و با گلوله تروریست های تکفیری کشته می شوند.

تعدادی نوجوان داعشی در نقش جلادان سربازان را به ضرب گلوله اعدام می کنند.

عملیات اعدام، مقابل چشم گروهی از مردان و کودکان انجام شد.گروهک تروریستی تکفیری داعش از زمان سیطره بر شهر تدمر تاکنون 200 نفر از جمله چندین غیرنظامی را اعدام کرده است.

گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه تنها یک هفته پس از سیطره تروریست ها بر شهر تدمر(پالمیرا) از اعدام گروهی به دست داعش در این شهر پرده برداشت.

در آن زمان مدیر کل آثار باستانی و موزه های سوریه گفت: بیم آن می رود که این کشتار، سرآغاز اقدام های وحشیانه داعش علیه آثار باستانی تدمر باشد.

از آنجایی که این اعدام گروهی در سالن آمفی تئاتر رومی شهر تدمر صورت گرفته، مدیرکل آثار باستانی سوریه به خبرگزاری فرانسه گفت: استفاده از این مکان برای اعدام انسان های بی گناه، بیانگر آن است که داعشی ها ضد بشرهستند.

شبکه العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ناشناس
Kazakhstan
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
۰
۰
چرا سازمان جهانی و كشورهای ابرقدرت با كمك همدیگر داعش ظالم را نابود نمی كنند آخه حیوان وحشی نباید روی زمین باشد
rahaa
United States
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
۰
۰
البته داعش فكر میكند حق با خودش است جلوی چشم مردم مخالفینش را اعدام میكند
در كل اعدام جلوی چشم مردم به هر دلیل درست نیست..
در ایران هم كسانی هستند كه با نقاب هایی شبیه داعش جلوی چشم مردم ..كسانی را اعدام میكند
قبول دارید كه درست نیست !خدایی قبول دارید؟
rahaaE
United States
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
۰
۰
در قسمت نظرات ناشناس نوشته:
حیوان وحشی نباید روی زمین باشد !./ آقا یا خانم ناشناس ، حیوان وحشی را خداوند روی زمین آفریده، بی شك بی دلیل هم نیست .خواهشا بعضی از انسان های جنایت كار، امثال حكومت عراق ، با هر دین و مذهبی كه باشند با حیوان وحشی اما بیگناه ، مقایسه نكنید . حیوان وحشی چه صدمه ای به ماو شما زده كه حكومت عراق نزده !؟كما اینكه اگر آن حیوان صدمه ای به ما بزند ذات طبیعی اوست كه به آن حیوان داده شده ، حالا ما انسان ها ،كلمه وحشی راهم برایش نام گذاری كرده ایم بماند .
گاهی اوقات به مسلمانی بعضی ها شك دارم. در عینی كه به خداوندی زمین و آسمانش یقین دارم.
با احترام . رهایی.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها