جام جم ورزشی: جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران به مرحله نیمه نهایی تورنمنت جایزه بزرگ مغولستان راه یافت.
کد خبر: ۸۱۴۴۰۲
صعود محجوب به نیمه نهایی جودوی تورنمنت مغولستان

در جریان رقابت های جودوی جایزه بزرگ مغولستان جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی نماینده کشور میزبان را با امتیاز وازاری شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت وی در دور نخست تیمور بولات از قزاقستان را در دقیقه سوم ضربه فنی کرده بود. محجوب برای رسیدن به دیدار نهایی باید با آریون وولف از ژاپن مبارزه کند این ژاپنی در مرحله مقدماتی تایگر خابلوف قهرمان المپیک را شکست داده بود.

همچنین پیش از این سعید ملایی دیگر نماینده ایران در این رقابت ها موفق به کسب مدال برنز در وزن 81 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود.

وی در جریان این رقابت ها پس از یک دور استراحت، "ماجدوف" از صربستان را شکست داد و راهی دور سوم شد. ملایی در این مرحله در پیکار با "والویس فورتیر" از کانادا با اخطار نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. این کانادایی که نفر دوم رنکینگ جهانی است و مدال برنز المپیک لندن و نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد.

ملایی در گروه بازنده‌ها ابتدا "یوگی مارویاما" از ژاپن را با امتیاز "وازاری" شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت.

نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف با "راسل دومنیک" از آلمان رفت و در در حالی که یک "وازاری" به حریف داده بود، با گرفتن یک وازاری کار را به تساوی کشاند و در نهایت در دقیقه دوم مبارزه حریف خود را ضربه فنی کرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها