همزمان با انتشار عکس شیاطین پایتخت در رسانه‌ها، چهار زن دیگر با مراجعه به پلیس از این افراد به اتهام آدم‌ ربایی و آزار و اذیت شکایت کردند. بررسی‌ها نشان می‌دهد، متهمان اغلب قربانیان خود را در غرب تهران سوار می‌کردند.
کد خبر: ۸۱۴۳۱۹
4 شکایت جدید در پرونده شیاطین پایتخت

به گزارش جام‌جم، همزمان با طرح شکایات مختلف مبنی بر آزار و اذیت زنان و دختران و سرقت اموالشان ماموران پلیس آگاهی تهران پیگیری این پرونده را آغاز کرده و در بررسی‌های خود متوجه شدند، دو پسر جوان در پوشش مسافربر زنان و دختران را ربوده و نقشه شیطانی خود را اجرا می‌کنند.

نخستین شکایت مطرح شده علیه این سارقان، ششم فروردین امسال اعلام شد. یک دختر 22 ساله به نام فریبا با مراجعه به ماموران کلانتری سنایی از دو پسر شیطان‌ صفت به اتهام آزار و اذیت و سرقت اموالش شکایت کرد.

با طرح شکایت دیگری در 25 خرداد توسط یک زن 31 ساله مبنی بر این که مورد آزار و اذیت قرار گرفته و اموالش به سرقت رفته است، ماموران پلیس احتمال دادند هر دو آدم‌ربایی و تعرض، کار اعضای یک گروه است.

سرانجام متهمان شناسایی و در دو عملیات دستگیر شدند. دو متهم با انتقال به دادسرای جنایی در جلسه بازپرسی اتهامات خود را قبول و به آدم‌ربایی آزار و اذیت و سرقت اعتراف کردند.

فرهاد در بازجویی‌ها با قبول جرمش گفت: انگیزه اصلی ما سرقت از زنان برای تامین هزینه موادمخدر بود. بر اثر توهم موادمخدر، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادیم.

با اعتراف دو متهم به هشت مورد آزار و اذیت زنان و دختران در پایتخت، به خواست محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی عکس متهمان بدون پوشش در رسانه‌ها چاپ شد که همزمان، چهار زن دیگر با مراجعه به پلیس آگاهی علیه متهمان شکایت کردند.

بررسی شکایت‌ها نشان داد متهمان اغلب قربانیان خود را در بلوار آبشناسان و میدان دانشگاه آزاد در غرب تهران سوار خودرو کرده و پس از کشاندن آنها به حاشیه شهر، نقشه خود را اجرا می‌کردند.

در حال حاضر 12 زن و دختر با مراجعه به پلیس آگاهی علیه متهمان شکایت کرده و پنج نفر از آنها با مراجعه به دادسرا به تشریح جنایت متهمان پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
باید ریشه این شیاطین از بیخ كنده شود .
ابراهیم وحیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
اگر قوانین بدرستی و با توجه به تمام جنبه های پیش گیرنده از جرم تدوین شده باشند حتما از وقوع و تكرار جرم جلوگیری خواهند كرد ، متاسفانه ما دایم با تكرار جرم از این دست روبرو هستیم، مسلما یك جای قانون یا اجرای آن ایراد دارد كه سبب می گردد قانون توان جلوگیری از جرم را از دست بدهد . بنظر من لازم است تحقیقی در اینباره از سوی محققان انجام گیرد تا نكته ای كه در تدوین یا اجرای قانون مورد توجه یا رعایت قرار نگرفته مشخص گردد.
مهدی گازرانی فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
به عنوان یك ایرانی و به عنوان یك شخصی كه دارای مدرك كارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی را دارا هستم باید خدمت شما عرض كنم كه مجازات جرائم خشن مثل سرقت های مسلحانه ، گروگانگیری و یا آدم ربایی و یا حمله های مسلحانه به مراكز حساس كشور( مثل اتفاقی كه در شهرستان خاش افتاده و عده ای به صورت مسلح به اداره مبارزه با مواد مخدر خاش حمله مسلحانه كردن) و جرائم امنیتی مثل جاسوسی و از قبیل آن و مخصوصا جرائمی كه مستقیما عفت عمومی رو جریحه دار میكنه مثل تجاوز به عنف و امثالهم، فقط و فقط اعدام(در مورد اول و دوم، عنوان محارب صدق میكند)، میباشد. و نظر بنده به صورت مطلق و بدون در نظر گرفتن حالات متهم ،میباشد. ودر آخر عنوان كنم كه متاسفانه ارتكاب یافتن اینگونه جرائم با تخصصی نبودن ادارات و رسته های مختلف نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگ دارد.به عبارت دیگر اگر نیروی انتظامی به سمت تخصصی كردن یگان ها و كشف علمی جرائم و ایجاد بسترهای مناسب در جهت پیشگیری از جرائم پیش برود ، به طور قطع آمار ارتكاب اینگونه جرائم(جرائم خشن) كاهش میابد. با تشكر از سایت خوبتون.
ناشناس
-
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
تكرار این موارد در جامعه عدم برخورد قاطع وسریع قوه قضاییه است.تا كی عدم امنیت در جامعه اسلامی

نیازمندی ها