حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون که چند شب پیش به برنامه جشن رمضان که از شبکه پنج پخش می‌شود، رفته بود گفت: اگر قشر ثروتمند جامعه یک‌دهم از درآمدهایشان را به نیازمندان اختصاص دهند دیگر فقیری در کشور نخواهیم داشت، ثروتمندان هم با این کار فقیر نمی‌شوند. اما گویا برخی باور ندارند کفن جیب ندارد.
کد خبر: ۸۱۴۲۳۱
حمید گودرزی: ثروتمندان با کمک به نیازمندان، فقیر نمی‌شوند

به گزارش روابط‌عمومی برنامه جشن رمضان، وی درباره حضورش در این برنامه اظهار کرد: این‌که مردم در ماه مبارک رمضان اقبال بیشتری به محافل خیریه دارند هم خوب است و هم بد چراکه بسیاری از ما در ماه رمضان کار خیر می‌کنیم و در بقیه اوقات سال کار‌های خیرخواهانه را فراموش می‌کنیم و ممکن است حتی کلاه سر هم بگذاریم، این اصلا اتفاق خوبی نیست.

این‌که صرفا در مواقعی مانند ماه مبارک رمضان به کارهای خیریه و اتفاقات خداپسندانه گرایش داریم نشان می‌دهد که مردمی احساسی هستیم و خیلی از اوقات بر اساس منطق تصمیم نمی‌گیریم چراکه مشکلات همیشه وجود دارد و کمک‌های مقطعی و زودگذر نمی‌تواند تاثیر زیادی بر این موضوع بگذارد.

هر چند باید محافل خیریه‌ای را که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود را غنیمت شمرد اما همه ما، اعم از هنرمندان و ورزشکاران و مردم جامعه باید به فکر اقدامی‌ سازماندهی شده برای استمرار این اتفاقات در طول سال باشیم. البته این نکته هم مهم است که حضور بخشی از ما در این کار تاثیر محسوسی ندارد و اگر می‌خواهیم یک جریان موثر ایجاد کنیم همه ما باید دست در دست هم دهیم و فقط یک ماه رمضان در طول سال برای این کار کافی نخواهد بود.

پس از پخش آیتم خانواده‌ای که در یک اتاق 5/1 در شش متری زندگی می‌کردند در برنامه «جشن رمضان» حمید گودرزی با حضور در این برنامه گره از زندگی این خانواده بازدید کرده و علاوه بر کمک‌های مالی، خانه‌ای را نیز برای این خانواده نیازمند تهیه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها