‌ با ریما رامین‌فر، بازیگر نقش هما در سریال «پایتخت»

هما از من جلوتر است

سری چهارم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم که از شبکه یک پخش می‌شود، در صدر جدول بیشترین بیننده و رضایتمندی مخاطبان قرار دارد.
کد خبر: ۸۱۳۸۸۷
«پایتخت 4» اول شد

مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران در‌باره سریال‌های ماه مبارک رمضان، پایتخت 4 را به عنوان پربیننده‌ترین سریال ماه رمضان امسال معرفی کرد. سریال دردسر‌های عظیم 2 ساخته برزو نیک‌نژاد ‌که از شبکه سه به نمایش درمی‌آید، در ردیف دوم قرار دارد.

به گزارش روابط‌ عمومی رسانه ملی، در نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار که از 4200 نفر از مردم مناطق مختلف تهران به عمل آمده است، سریال‌های پایتخت 4 و دردسرهای عظیم2 بیشترین میزان بیننده و رضایت را به خود اختصاص ‌دادند‌.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد‌، سریال پایتخت 4 با حدود 62 درصد بیننده، 84‌ درصد میزان رضایت آنها را به همراه داشته و سریال‌ دردسرهای عظیم 2 نیز با حدود 56 درصد بیننده با 82 درصد رضایت مخاطبان همراه بوده است. این نظرسنجی نشان می‌دهد حدود 60 درصد تماشاگران، سریال پایتخت4 را هر شب به طور مستمر تماشا کرده‌اند و بیش از 50 درصد مخاطبان نیز سریال دردسرهای عظیم2 را هر شب تماشا کرده‌اند. سریال گاهی به پشت سر نگاه کن از شبکه دو سیما نیز با 71 درصد میزان رضایت مخاطبان، در رتبه بعدی این نظرسنجی قرار گرفته است‌.

سریال پایتخت که سری چهارم آن
در حال پخش است، تنها سریال تلویزیونی است که تولید آن به سری چهارم رسیده است. فصل‌های قبلی این سریال با استقبال مردم روبه‌رو شد و مدیران تلویزیون و سازندگان این سریال را به ادامه ساخت آن ترغیب کرد
.

خانواده نقی معمولی محور اصلی سریال پایتخت هستند. نقی و همسرش، هما دو دختر به نام‌‌های نیکا و سارا دارند. پدر نقی (باباپنجعلی) هرچند پیر و فرتوت و دچار بیماری آلزایمر نیز هست با نقی و خانواده‌اش زندگی می‌کند. در سری چهارم پایتخت که توانسته تاکنون بیشترین مخاطب را از آن خود کند، خانواده نقی برخلاف سه سری قبل این سریال به دلیل ماه رمضان در شیرگاه مانده‌اند و به سفر نرفته‌اند و در همین منطقه کوچک است که اتفاقات و ماجراهایی برای آنها رخ می‌‌دهد، مهم‌ترین آنها حضور هما در شورای شهر است. نقی که بیکار و تحصیلاتش از هما کمتر است، دیگر مثل سری‌های قبل حسادت خود به هما را مخفی نمی‌کند و تا اینجای سریال هرجا که موقعیت برایش فراهم شده، از نظر روانی هما را اذیت کرده است، اما هما به عنوان زنی صبور که می‌خواهد فعالیت‌های اجتماعی هم داشته باشد، به کارش ادامه می‌دهد و همه تلاش خود را می‌کند تا کارش به خانواده و رابطه‌اش با همسرش لطمه‌ای نزند. او گاهی مجبور می‌شود به دلیل خلافکاری‌های بائو مقابل نقی، ارسطو، رحمت و بائو بایستد و به آنها تذکرهای قانونی بدهد و تهدید‌ها و قهرهای نقی هم نمی‌تواند او را از تصمیماتش منصرف کند. البته او زنی به نام فهیمه (خواهر نقی) را در کنار خود دارد که در تمام شرایط از او حمایت می‌کند. رابطه هما و فهیمه از معدود رابطه‌های خوب زن برادر و خواهرشوهر است که در سریال پایتخت به تصویر کشیده شده است. در این سریال بار اصلی منطق و ازخودگذشتگی به‌عهده زنان است و این ویژگی در موفقیت سریال پایتخت بی‌تاثیر نیست.

روزهای سخت لطیف

سریال دردسرهای عظیم هم رمضان امسال به فصل دوم رسید. محور اصلی این سریال ازدواج بهار و لطیف و دردسرهایی است که این دو جوان باید پشت سر بگذارند تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند، اما در لایه‌های زیرین این داستان، ماجراهای دیگری هم به نمایش گذاشته می‌شود که از میان آنها می‌توان به بیکاری جوانان، اجاره‌نشینی، زیاده‌خواهی آدم‌ها، توطئه‌های خانوادگی و... اشاره کرد. در این سریال هم فیروزه (مادر بهار) زنی است که همسرش فوت کرده و او دختر و پسر خود را بزرگ کرده و حالا که بهار در آستانه ازدواج است، همه تلاش خود را می‌کند تا دخترش خوشبخت شود. فیروزه هم از شخصیت‌های زن و دوست‌داشتنی است که مریم سعادت خیلی خوب آن را اجرا کرده است.دردسرهای عظیم، درامی است که بیننده را هم می‌خنداند و هم غمگین می‌کند؛ این را می‌توان امتیازی برای سریال دانست که مانند زندگی واقعی هم لحظات شاد دارد‌، هم اندوهناک.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها