دستگیری متهم و برادران همسرش

دلال خودرو، زورگیر بود +تصاویر

دو پسر جوان با شکار فروشندگان خودرو در آگهی روزنامه، در پوشش خریدار با آنها قرار گذاشته و خودرو را زورگیری می‌کردند.
کد خبر: ۸۱۳۵۵۲
زورگیران در پوشش خریدار خودرو سرقت می‌کردند

به گزارش جام‌جم، 27 خرداد امسال مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران از دو پسر جوان به اتهام سرقت خودرویش شکایت کرد.

او به بازپرس پرونده گفت: دو روز قبل خودروی پرایدم را برای فروش در یکی از روزنامه‌ها آگهی کردم. دیروز پسر جوانی برای خرید خودرو تماس گرفت و به محل کارم در خیابان بهشتی آمد. او که همرا ه دوستش آمده بود برای بررسی خودرو سوار آن شد و پس از طی مسافتی برای قولنامه خودرو 700 هزار تومان از خودپرداز بانک به حسابم واریز کرد. در حال بازگشت، دوست خریدار چاقویی زیر گلویم گذاشت و به‌زور مرا از خودرو بیرون انداخته و فرار کردند.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو پسر جوان ادامه داشت راننده یک خودروی دیگر نیز با حضور در دادسرا از سارقان شکایت کرد. این مرد در شکایتش مدعی شد: قصد داشتم خودروی پژویم را بفروشم و در روزنامه آگهی دادم. پسر جوانی تماس گرفت و خود را خریدار خودرو معرفی و عنوان کرد باید وضعیت فنی خودرو را بررسی کند. در این هنگام دوستش نیز سر قرار آمد و سه نفری سوار خودرو شدیم. به سمت اتوبان آزادگان در حرکت بودیم که متوجه رفتار مشکوک آن دو شدم و بلافاصله هر دو را پیاده کردم. احتمال می‌دادم آنها قصد سرقت خودرویم را داشتند.با اعلام این شکایت و چهره‌نگاری، ماموران متوجه شدند دو پسر جوان در قالب خریدار خودرو، آن را سرقت می‌کنند.

تحقیقات برای شناسایی دو پسر جوان ادامه داشت تا این‌که ماموران موفق شدند رد یکی از متهمان به نام پرویز را در محله فلاح شناسایی و او را دستگیر کنند.

متهم 25 ساله در بازجویی گفت: به‌دلیل بیکاری و مشکل مالی، با دوستم رضا تصمیم به سرقت گرفتیم. با فروشندگان خودروهای پراید تماس گرفته و قرار بازدید خودرو را می‌گذاشتیم. سپس به بهانه بررسی خودرو، همراه راننده سوار آن شده و پس از توافق، مبلغ ناچیزی را به عنوان بیعانه کارت به کارت می‌کردیم و در میانه راه، رضا با تهدید چاقو راننده را از خودرو پیاده می‌کرد و با سرقت خودرو متواری می‌شدیم. من تمامی خودروها را به رضا دادم و او آنها را به شهرستان خمین منتقل می‌کرد.

ماموران با شناسایی مخفیگاه رضا 22ساله در شهرستان خمین، روز گذشته او را دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به دادسرا به سرقت ده خودرو به این شیوه اعتراف کرد و گفت: پس از سرقت‌ها من خودرو را از پرویز به قیمت سه میلیون تومان می‌خریدم و در خمین به مالخری می‌فروختم.

با اعترافات متهمان به سرقت خودروها، به‌دستور علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه34 تهران، دو پسر جوان به اتهام سرقت مسلحانه همراه با اذیت و آزار بازداشت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها