داغ ترین نرم افزارهای موبایل

وبگردی با اینترنت رایگان

اگر اهل کافه گردی و غذا خوردن در رستوران هستید، حتما این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید. با استفاده از این اپ می‌توانید شبکه‌های وای ـ فای اطراف خود و حتی دورتر را پیدا کنید و به آنها وصل شوید، اما چگونه؟ کافی است این اپلیکیشن را باز کنید، با یک نقشه روبه‌رو می‌شوید که موقعیت مکانی دقیق‌تان را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۱۳۲۱۱
وبگردی با اینترنت رایگان

سپس اپ، جستجو را شروع کرده و شبکه‌های وای ـ فایی را که در نزدیکی‌تان وجود دارد روی نقشه مشخص می‌کند.

با کلیک کردن روی هر شبکه اطلاعات مربوط به آن اعم از قیمت ـ رایگان یا پولی ـ همراه نام مکان (کافه، رستوران یا هتل) نمایش داده می‌شود.

همچنین نظرات دیگر کاربران که از شبکه فوراسکوئر استخراج می‌شود هم نشان داده می‌شود تا غیر از اطلاع از رایگان بودن اینترنت آن مکان از کیفیت غذا یا خدماتش هم مطلع شوید.

پس از این کار می‌توانید به مکان یافته شده نزدیک شوید و گوشی‌تان را به شبکه اینترنت آن وصل کنید.

گفتنی است اطلاعات این اپ از طریق بازخورد میلیون‌ها کاربرش کامل می‌شود.

با نقاشی تایپ کنید

حوصله تایپ کردن با کیبورد گوشی را در اپلیکیشن‌های گوناگون ندارید، حال فکرش را بکنید مجبور باشید یک چیز تکراری مثلا نشانی ایمیل‌تان را مدام وارد برنامه‌های مختلف کنید. برای رهایی از این وضعیت اپلیکیشن Canvas Keyboard ساخته شده است.

با ورود به اپ با گزینه‌ای در پایین صفحه با عنوان افزودن مواجه می‌شوید که با کلیک روی آن دو گزینه دیگر یعنی متن و اکشن به نمایش در می‌آید.

با کلیک روی متن یک باکس ظاهر می‌شود که می‌توانید هر چه می‌خواهید درون آن بنویسید سپس صفحه‌ای همچون بوم نقاشی (canvas یعنی بوم) ظاهر می‌شود که باید در آن شکلی را ترسیم کنید.

با کشیدن شکل، نقاشی‌تان به متنی که نوشته‌اید اختصاص داده می‌شود و حین تایپ هر بار این کیبورد را انتخاب کنید، طرح مورد نظر را که بکشید نوشته‌تان ظاهر می‌شود.

غیر از متن، اکشن‌های از پیش تعیین شده‌ای، همچون اعلام مکان دقیق روی نقشه در بخش actions اپ وجود دارد که برای هر کدام می‌توان شکلی مشخص کرد؛ مثلا با کشیدن یک خط در هر برنامه‌ای مکان‌‌تان روی صفحه تایپ می‌شود.

آشتی با شبکه‌های اجتماعی

یکنواختی شبکه‌های اجتماعی که عضوشان هستید ممکن است باعث خستگی شما از آنها شود و احساس کنید تکراری شده‌اند.

در این وضعیت بهترین کار امتحان کردن جایگزین‌هایی است که نوآوری دارند. شبکه اجتماعی Ello که بتازگی از نسخه مرورگر خارج و صاحب اپلیکیشنی به همین نام شده، یکی از جایگزین‌های عالی است.

این اپ ظاهر مینیمال و ساده‌ای با دو رنگ سیاه و سفید دارد و حتی فونت به کار رفته در برنامه نیز جالب است. پس از عضویت در این اپلیکیشن می‌توانید متن، عکس، موزیک، ویدئو و حتی تصاویر متحرک را به اشتراک بگذارید.

به گفته سازنده، در محیط این شبکه اجتماعی تبلیغات وجود ندارد و اطلاعات کاربر به کسی فروخته نمی‌شود، ضمن این‌ که تضمین شده پست‌هایتان توسط تمامی دوستان‌تان بدون هیچ کم و کاستی به نمایش درآید.

در دیوار این اپ که discover نام دارد، پست افرادی که دنبالشان می‌کنید فهرست‌وار به صورت کاشی‌هایی کنار هم نمایش داده می‌شود و با انتخاب هر کدام تصویر بزرگ می‌شود.

همانند اینستاگرام برای اضافه کردن دوستان جدید کافی است آنها را فالو (دنبال) کنید. گفتنی است این شبکه میلیون‌ها کاربر دارد.

رسانه‌ای برای اطلاع از اخبار

حوصله گوش دادن به اخبار یا خواندن روزنامه‌ها را ندارید؟ با اپلیکیشن BuzzFeed آشنا شوید. این اپ به کمک تیم تحریریه‌ای که دارد مهم‌ترین و تازه‌ترین خبرها را از منابع خبری گلچین می‌کند و برایتان به نمایش می‌گذارد.

انتخاب اخبار به روش غیرماشینی و توسط انسان، مزیت این اپلیکیشن است که مانند رسانه‌ای می‌ماند که با خواندن آن از تمام اتفاق‌ها مطلع می‌شوید. اپلیکیشن، ظاهر و رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و کاملا به دور از پیچیدگی طراحی شده است.

با ورود به آن با صفحه اصلی روبه‌رو می‌شوید که یک هدر مشکی رنگ است و سه تا از مهم‌ترین اخبار جهان در آن به نمایش درمی‌آید.

پس از این با اسکرول کردن به سمت پایین، دیگر اخبار مهم دنیا به همراه تیتر، چند خط از متن خبر و عکس روبه‌رو می‌شوید که از خبرگزاری‌های مختلف انتخاب شده و با کلیک روی هر کدام وارد سایت منبع و متن کامل خبر می‌شوید.

در کنار هر خبر امکان به اشتراک‌گذاری آن وجود دارد و در تنظیمات بازفید می‌توانید دسته‌بندی خبرهایی را که بیشتر دنبال می‌کنید برگزینید تا به محض انتشار خبر در آن دسته (برای مثال فناوری) برایتان نوتیفیکیشن ارسال شود.

شورش در شهر

پیش از آن که بازی‌های رایانه‌ای به جایگاه فعلی برسد، حتی هنگامی که پلی‌استیشن هم وجود نداشت، کنسول سگا محبوبیت و بازیکنان بسیاری داشت و یکه‌تازی می‌کرد. یکی از بازی‌های معروف این کنسول «شورش در شهر» بود که بزرگسالان امروز حتما با آن خاطره دارند.

«کونگ فیوری: شورش خیابانی» با ظاهری بسیار شبیه شورش در شهر، مخصوص دو سیستم‌عامل اندروید و iOS بتازگی منتشر شده و جالب است که از روی یک فیلم کوتاه در ژانر کمدی با همین نام توسط یک شرکت سوئدی و با پشتوانه سرمایه جمع شده از کیک استارتر ساخته شده است.

بازی فارغ از منوهای درهم و پیچیده، بسادگی طراحی شده و رنگ‌های به کار رفته در آن، آدم را یاد دستگاه‌های بازی سکه‌ای ویدئو کلوپ‌های قدیم می‌اندازد، هرچند با ورود به بازی گزینه «سکه بیندازید» روی صفحه چشمک می‌زند.

داستان بازی کاملا مشخص است؛ شما در خیابان تنها هستید و باید دشمنانی را که از عقب و روبه‌رو بر سرتان خراب می‌شوند، با مشت و لگد از پا درآورید تا امتیاز بیشتری کسب کنید و زنده بمانید، فراموش نکنید سه جان بیشتر ندارید، پس حسابی مراقب باشید.

شادی حاجی‌ علی نقی - کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
۰
۱
اسم نرم افزار وبگردی با اینترنت رو نگفتین

نیازمندی ها