جام جم ورزشی: حذف تیم ملی فوتبال برزیل از رقابت های کوپا آمریکا انتقادهای زیادی را نسبت به سرمربی این تیم یعنی کارلوس دونگا برانگیخته است.
کد خبر: ۸۱۲۶۳۴
دروغی که کارلوس دونگا به مردم برزیل گفت

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی فوتبال برزیل به دنبال شکست مقابل پاراگوئه در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا از دور رقابت ها کنار رفت تا پس از آن شکست مفتضحانه در جام جهانی 2014 مقابل آلمان، برگ سیاه دیگری در کارنامه تیم ملی فوتبال برزیل ثبت شود. پس از شکست برزیل مقابل تیم هشتاد و پنجم جهان یعنی پاراگوئه کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل اظهار داشت که یک بیماری ویروسی باعث شد تا 15 بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل نتوانند به درستی تمرین کنند و اکثر بازیکنان این تیم مقابل پاراگوئه بیمار باشند. مبتلا شدن به بیماری ویروسی می توانست توجیه خوبی برای شکست سلسائو(لقب تیم ملی برزیل) باشد اما به فاصله چند روز از شکست تیم ملی بازیکنان برزیلی یکی پس از دیگری بروز بیماری ویروسی را اردوی این تیم را تکذیب می کنند. برخی از آنها می گویند اصلا بیماری در کار نبوده و برخی دیگر نیز می گویند بیماری ویروسی فقط دو بازیکن تیم را به شکل بسیار محدودی درگیر کرد.

به گزارش اکسپرس حال با توجه به دروغی که دونگا به مردم برزیل و رسانه ها گفت باید دید واکنش ها نسبت به این مربی چیست. روز گذشته فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد با وجود حذف برزیل از دور رقابت های کوپا آمریکا از دونگا حمایت خواهند کرد و او در سمت خود باقی می ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها