جایزه سالانه «بت» پانزدهمین دوره خود را در شهر لس آنجلس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۱۲۶۲۶
جزئیاتی از پانزدهمین جایزه سالانه «بت»

جایزه سالانه «بت» که در سال ۲۰۰۱ به منظور تجلیل از هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان آفریقایی-آمریکایی و سایر اقلیت ها توسط شبکه تلویزیونی سرگرمی سیاه (بی.ای.تی) تاسیس شد پانزدهمین دوره خود را آغاز خواهد کرد.

جایزه امسال میزبان «کوبی برایان» و«فلوید می ودر» قهرمان بوکس جهان است. شروع به کار این جشنواره با اجرای «کوین هارت» کمدین و بازیگر و «نیکی میناژ» خواننده و رپر محبوب آمریکایی آغاز شد و هر دوی آنها تور خود را در آخر به ورزشگاه «استیپل سنتر» خواهند رساند.

در این جشنواره در بخش موسیقی خوانندگان محبوبی همچون «ژانل مونا» نامزد جایزه گرمی، «آیس کیوب»، «کندریک لامر»، «اسنوپ داگ»، «اریکا بادو» و دیگران به اجرای برنامه می پردازند.

در بخش گفتگو با نابغه ها «می ودر»، «بادو»، «کلی رولاند» و دیگران درباره چالش هایی که سر راه موفقیت شان در زندگی ورزشی و هنری با آن مواجه شدند، صحبت خواهند کرد.

در بخش بسکتبال هنرمندان، «تیرس» نامزد جایزه گرمی همراه با «تو چاینز» هدایت تیم هنرمندان را که شامل کریس براون، اسنوپ داگ، ترل اونز، می ودر، جان وال خط حمله تیم واشنگتن ویزارد، تیگا،سولیا بوی وفرنچ مونتانا است به عهده دارند.

پانزدهمین جایزه سالانه « بت » با میزبانی «تریس الیس راس» بازیگر و مجری تلویزیون و «آنتونی اندرسون» در سالن مایکروسافت شهر لس آنجلس آغاز شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
۰
۰
یعنی چی اخه . شما جشنواره های خودمون را با كلی فیلتر وسانسور پخش می كنین . بعد میرید از یه جشنواره مبتذل آمریكایی مطلب می نویسید .
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
۰
۰
جالب بود. این جشنواره خوبی كه از هر نوع رشته ای شركت كننده داره

نیازمندی ها