گپ و گفتی با حسین محب‌اهری، بازیگر نقش «منوچهر» در سریال دردسرهای عظیم2

حال این روزهایم را دوست دارم

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم 2» گفت: به همه بیماران سرطانی توصیه می کنم برای فراموش کردن دردهایشان کار کنند زیرا من با بازی در این سریال، همه دردها و بیماری ام را فراموش کرده ام.
کد خبر: ۸۱۲۳۷۶
«دردسرهای عظیم» حالم را خوب کرد

کودکان دهه 60 چهره مهربان و بشاش او را هرگز فراموش نمی کنند. چهره ای که با محله برو بیا آمد و با محله بهداشت ماندگار شد.

حسین محب اهری بازیگر 64 ساله سینما و تلویزیون با داشتن 25 فیلم سینمایی و نزدیک به 40 سریال از پرکارترین هنرمندان ایران است که در رشته ادبیات فارسی تحصیل کرده و دانش آموخته کارگاه های بازیگری آربی لوانسیان است.

این بازیگر با سابقه کشورمان که اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان است با شور و اشتیاقی عجیب در سریال «دردسرهای عظیم 2» حاضر شده و چشم مخاطبان را به خود خیره کرده است.

به همین بهانه خبرگزاری صدا و سیما گفتگویی با این بازیگر انجام داده است که در ادامه می خوانید:

اول از حالتان بگویید وضعیت جسمی شما روبه بهبود است؟

بله- خدا را شکر، 2 ماهی است که شیمی درمانی نمی شوم و حالم خیلی خوب است گاهی خودم هم به حال این روزهایم مشکوک می شوم تا چند ماه پیش وضعیت مطلوبی نداشتم اما الان هیچ مشکلی ندارم؛ لازم است این نکته را بگویم که بازی در سریال «دردسرهای عظیم2» حالم را خوب کرد و وقتی مشغول کار هستم مجال فکر کردن به بیماری ام را ندارم به تمام بیماران سرطانی هم توصیه می کنم برای فراموش کردن بیماری شان کار کنند.

ممکن است بیماری شما به طور کامل بهبود پیدا کرده باشد؟

شهریور نوبت «چکاپ» دارم و آن زمان معلوم می شود وضعیت جسمی و یا نحوه درمانم به چه صورت است من همیشه از این موضوع واهمه دارم که اگر مجددا نیاز به شیمی درمانی پیدا کنم هزینه هایش را از کجا بیاورم؟

ان شا الله که حال شما روز به روز بهتر می شود. کمی در مورد سریال «دردسرهای عظیم 2» صحبت کنیم. شما سری اول این سریال را تماشا می کردید؟

بله، من یکی از طرفداران سری اول «دردسرهای عظیم» بودم و هستم

چگونه تصمیم گرفتید که با برزو نیک نژاد و گروهش همکاری کنید؟

همان طور که خودتان هم اشاره کردید این سریال در سری اول مخاطبان بسیار زیادی داشت و از معدود سریال های تاثیرگذار بود همین امر یک پیش زمینه مثبت برای بازی در سری دوم را در من به وجود آورد.نیک نژاد فیلم نامه را به من داد و آن را خواندم. احساس کردم که اضافه شدن پدر شوهر و مادر شوهر فیروزه به داستان، اتفاقات جذابی را رقم می زند و نقش خوبی به من سپرده شده است، در نتیجه آن را پذیرفتم.

به نظر شما نحوه شخصیت پردازی ها و کشش قصه به گونه ای است که مخاطب را با خود همراه کند؟

صددرصد- داستان بالا و پایین و ییچیدگی های زیادی دارد و کشش داستان به شکلی است که مخاطب را مشتاق به دیدن قسمت های بعدی می کند قصه «دردسرهای عظیم 2» قصه خوبی است و مخاطبان با آن ارتباط مناسبی برقرار می کنند.

کار با برزو نیک نژاد چگونه بود؟

برزو نیک نژاد کارگردانی است که به واسطه کارکردن در کنار کارگردانان بزرگ تجربه خوبی بدست آورده و به درستی می تواند کار گردانی کند. کار کردن با او هم بسیار خوب است و به نحوه بازیگری افراد کمک زیادی می کند

با توجه به پر لوکیشن بودن سریال دردسر های عظیم 2، این کار نیازمند یک گروه پشت صحنه آرام و صمیمی است. پشت صحنه این سریال به چه صورت بود؟

اصولا اگر کاری پشت صحنه خوبی نداشته باشد موفق نخواهد بود زیرا بازتاب تمام اتفاقات پشت صحنه جلوی دوربین دیده می شود.خدا را شکر می کنم که یک پشت صحنه صمیمی و آرام داشتیم و روابط دوستانه بود و به پیشرفت بهتر و سریعتر کار کمک می کرد جالب است بگویم که من در این همه سال فعالیت، گروهی را ندیده بودم که با شور و اشتیاق فراوان از صبح تا شب کار کنند و به محض نمایش سریال همه ساکت و آرام به تماشای حاصل زحمات خود بنشینند. این مساله نشان دهنده این است که کل گروه از جان و دل مایه می گذارند و برای دیدن نتیجه تلاش های خود دقیقه شماری می کنند.

شما بعد از سال ها بازیگری به یکی از صاحب نظران این عرصه تبدیل شده اید بازی بازیگران، دردسرهای عظیم 2 را چگونه دیدید؟

بازی تمام بازیگران درست و به اندازه بود - به خصوص جواد عزتی و الناز حبیبی با هنرمندی تمام توانستند به خوبی از عهده نقش هایشان برآیند.این دو جوان به معنای واقعی فروتن و هنرمند هستند و تمام فکر خود را برای بهتر ایفا کردن نقش هایشان به کار می گیرند.

در این سری کودکان زیادی به سریال اضافه شدند بازی با کودکان سخت نیست؟

همیشه بازی در کنار کودکان سخت ولی جذاب است اما همانطور که گفتم تمام اعضای گروه با همدلی و همکاری کمک می کنند که کار به بهترین شکل انجام شود برای مثال گاهی اوقات کودکی که بازی دارد تا یک ساعت می خوابد و همه منتظر می مانند تا او بیدار شود و سکانس مورد نظر را بازی کند.

چه چیزی در سریال دردسرهای عظیم 2 بیش از همه شما را خوشحال می کند؟

این که همه با عشق و انگیزه مشغول انجام کارشان هستند من را خوشحال می کند مخصوصا سکانس دیشب انرژی زیادی که از عوامل گرفتم حسابی حال من را خوب کرد.

به نظر شما در ماه رمضان 94 کیفیت ساختاری و محتوایی سریال ها و برنامه ها به چه صورت بود؟

به نظر من در زمینه تولیدات پیشرفت خوبی داشته ایم و برنامه های تلویزیون نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است.

خود شما بیشتر کدام سریال یا برنامه را دنبال می کنید؟

من سریال دردسرهای عظیم 2 و پایتخت را بیش از همه می پسندم و به نظرم این دو سریال در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کرده اند.

مخاطبان نسبت به سریال دردسرهای عظیم 2 چه عکس العملی نشان داده اند؟

مخاطبان از این سریال بسیار راضی هستند و قسمت به قسمت ما را دنبال می کنند و به من می گویند این سریال و سریال پایتخت سبب شد بیشتر وقتمان را به تماشای تلویزیون خودی اختصاص دهیم.

صحبتی بوده که در این مصاحبه مطرح نشده باشد و شما تمایل به گفتن آن داشته باشید؟

نه - خدا را شکر می کنم که در ماه مبارک رمضان مهمان خانه های مردم هستم و امیدوارم مردم سریال دردسرهای عظیم 2 را ببینند و از آن خوششان بیاید.

سریال دردسرهای عظیم 2 به کار گردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام شب های ماه مبارک رمضان از شبکه 3 سیما در حال پخش است.

الناز حبیبی، جواد عزتی، مریم سعادت، امیر غفارمنش ، شهین تسلیمی و حسین محب اهری از جمله بازیگران این مجموعه هستند و سری اول دردسرهای عظیم تابستان سال گذشته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب و پیش زمینه ای برای ساخت سری دوم این مجموعه را فراهم کرد. باید منتظر ماند و دید سری دوم دردسرهای عظیم می تواند موفقیت سری اول را تکرار کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
۰
۰
خیلی سریال زیبا قشنگ و جالبی است وامید وارم هر چه زود شما و همه مریضان شفا بیابند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها