مرد جوان که به دلیل اختلاف خانوادگی دست و پای همسرش را بسته و او را با ضربه‌های کابل از پای درآورده بود، سرانجام سکوت خود را شکست.
کد خبر: ۸۱۱۸۶۷
شکنجه مرگبار زن جوان توسط همسرش

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 و 20 دقیقه دوم تیر امسال یکی از امدادگران اورژانس زنجان در تماس با پلیس از مرگ مشکوک زن 22 ساله‌ای در خیابان 17 شهریور خبر داد. کارآگاهان جنایی زنجان با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند زن جوان بر اثر ضرباتی که بر بدنش وارد شده، جان باخته است.

شوهر این زن در جریان تحقیقات گفت: امروز وقتی به خانه آمدم با پیکر همسرم روبه‌رو شده و موضوع را به اورژانس اطلاع دادم. کارآگاهان جنایی با تحقیق از امدادگران حاضر در محل حادثه متوجه شدند آثار ضربه‌های متعدد روی بدن و سر این زن وجود داشته و به نظر می‌رسد او به قتل رسیده است.

سرانجام شوهر این زن به‌عنوان مظنون به قتل دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

مرد 26 ساله در بازجویی‌های پلیسی مدعی بود از مرگ همسرش خبری ندارد تا این که در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد، مقتول و شوهرش با هم اختلاف‌هایی داشته و شب حادثه همسایگان، صدای دعوای آنها و سپس ناله و کمک‌خواهی زن جوان را شنیده‌اند.

با اطلاعات به دست آمده، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و مرد جوان زمانی که راه فراری برای خود پیدا نکرد، به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم به قتل به پلیس گفت: مدتی بود میان من و همسرم اختلاف‌هایی به وجود آمده بود و هیچ کدام نمی‌خواستیم مشکلات پیش آمده را حل کنیم. اجازه نمی‌دادیم کسی هم در زندگی‌مان دخالت کنند. دامنه این اختلاف‌ها آن‌قدر بالا گرفت تا این که شب حادثه دست و پای همسرم را با طناب بستم و با کابلی که در خانه بود، بشدت او را کتک زدم به‌طوری که بدحال شد و بسختی نفس می‌کشید. وحشت کرده بودم. دست و پایش را باز کردم اما بی‌فایده بود و هر لحظه حالش بدتر می‌شد.

مرد همسرکش یادآور شد: با اورژانس تماس گرفتم تا شاید بتوانند برای نجات همسرم کاری انجام دهند اما تلاش آنها هم بی‌نتیجه ماند. متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
۰
۰
انقدر دلم میسوزه.همیشه این زنه كه قربانی اختلافای خانوادگی میشه.هنوزم یه جاهایی هست دیده شده كه به زن به عنوان كنیز یا برده جنسی نگاه میشه.خدایاشكرت.
بهروزرجبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
۰
۰
سلام.بنظر من بهترین مجازات برای اینگونه افرادپس ازمحاكمه قضائی وتایید دادگاه صالحه قصاص نفس است تاعبرت دیگران شوند....
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
۰
۰
با حسین كاملا موافقم. همسایه ها صدای كمك خواهی زن را شنیدند و هیچ كاری نكردند، در حالی كه حدیث معصوم با این مضموم را داریم كه اگر كمك خواهی فردی را بشنوید و كاری نكنید مسلمان نیستید. با كار ساده ای مثل تماس با پلیس می توانستند جان زن جوان بیچاره را نجات بدهند. در مسلمانی و انسانیت خودتان شك كنید. این مرد بی رحم هم باید به شیوه مشابه قصاص بشه. غیر این از این عادلانه نیست.
رضوان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
۰
۰
جرم همسایه ها كمتر از همسرش نبوده . بابا یه سر می رفتین شاید این بیرحم به خودش می امد !!!!!! اون دنیا چطور می خواهین جواب بدین حداقل زنگ می زدید
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
۰
۰
... خجالت نمیكشه چنین رفتاری با زنش میكنه اعدامش كنن
هلنا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
۰
۰
... این دیگه چه جلادی بوده
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
۰
۰
با سلام ایشون همشهری ما هستن
ما همگی میگیم فقط قصاص فقط قصاص
چون مظلومانه كشته یه دختر پاك ومعصوم رو
باید قصاص شه تا برای بعضی ها عبرت بشه
حماقت اگه خانوادش رضایت بدن
یگانه
United States
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
۰
۰
نظر خود را وارد كنید این آقا صد در صد اعتیاد داشته آخه كدوم آدم سالمی اینطوری یكیو میزنه اونم كی زندگیشو
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
۰
۰
باسلام ای مردم عزیز بدانیدبنظرمن كه یكی از اقوام این مرحوم هستم ازشما دوستان و هموطنان درخواست میكنم كه با نظرخواهیتان از پدرومادرش بخواهید كه همانطوری كه این جانی به سرهمسرش در آورده خودش را این گونه قصاص كنند

نیازمندی ها