200 سانتی‌گرم هروئین از منزل یک قاچاق‌فروش سابقه‌دار توسط ماموران پلیس کلانتری 6 کشف شد و قاچاق‌فروش و همکار او دستگیر و تحویل زندان گردیدند.
کد خبر: ۸۱۱۸۳۲
ماموران پلیس با لباس گدایی قاچاقچیان هروئین را دستگیر کردند

روز گذشته به معاون کلانتری بخش 6 اطلاع رسید محمود که از عناصر شرور و بدسابقه و از قاچاقچیان معروف می‌باشد با شرکت شخص دیگری به نام نعمت‌اله مشغول توزیع و فروش هروئین به عده‌ای از معتادان است. معاون کلانتری به اتفاق دو نفر از همکاران خود با لباس مبدل که در عین حال بسیار مندرس بود به میدان شاه کوچه مشاور که محل فعالیت قاچاقچیان مذکور بود رفتند و عملیات آنها را زیر نظر قرار دادند. پس از مدتی مشاهده کردند که محمود با یکی از مشتریانش تماس گرفت و پول هروئین مورد مصرف را از او اخذ کرد و سپس با چشمک به نعمت‌اله که در نزدیکی او ایستاده بود اشاره کرد که او را به منزل ببرد و یکی از بسته‌ها را به وی تحویل بدهد.

ماموران سایه به سایه آنها را تعقیب کردند تا آن‌که نعمت‌اله به منزل محمود وارد شد و مشتری به انتظار او کنار در ایستاد. چند لحظه بعد نعمت‌اله از خانه خارج شد. ماموران قبل از این‌که بسته هروئین را در کف دست مشتری بگذارد اسلحه‌های خود را از کمر کشیدند و به نعمت‌اله اخطار کردند که از جای خود تکان نخورد. نعمت‌اله که مانند صاعقه‌زده‌ها با ژنده‌پوش‌های اسلحه به دست مواجه شده بود دست‌های خود را به علت تسلیم بالا برد و خود را در اختیار آنها گذاشت. ماموران بدون فوت وقت سراغ محمود رفتند و او را نیز دستگیر کردند.

سپس با در دست داشتن برگ نمایندگی دادسرا وارد منزل محمود شدند و در نتیجه بازرسی که از داخل خانه به عمل آوردند تعداد 19 بسته کوچک کاغذی محتوی 190 سانتی‌گرم هروئین و 5550 ریال وجه حاصل از فروش هروئین یک روز را کشف کردند. هروئین‌های مکشوفه صورتمجلس گردید و قاچاقچیان پس از بازجویی که از یکا‌یک آنها در کلانتری به عمل آمد به اداره مبارزه با مواد مخدر تحول گردیدند و روانه زندان شدند.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
شیرعلی پاك نژاد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
۰
۰
با سلام باید ماموران با لباسهای مبدل وبه طروق مختلف در باره مواد مخدر اقدام كنند.
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
۰
۰
اخرش مشخص نبود این داستان بود یا واقعیت .ماجرا مربوط به امروز بود یا چند قرن پیش.واقعا ك جام جم عجب جالب خبررسانی میكنه
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
۰
۰
آخه تو خونه قاچاقچی 5550 ریال پوله ؟ یعنی 555 تومن ؟؟
ساختگی هست داستان؟

نیازمندی ها