آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی:

مقام معظم رهبری پرونده هسته ای را تعیین تکلیف کردند

قدردانی عراقچی از بیانات مقام معظم رهبری

زبان از تشکر قاصر است

در پی بیانات دیروز مقام معظم رهبری در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان؛ آقای عراقچی معاون وزیر امور خارجه که در وین به سر می برد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: زبان از تشکر قاصر است.
کد خبر: ۸۱۱۳۲۷
زبان از تشکر قاصر است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،‌ در پی بیانات دیرروز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام که اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای را امین ، غیور ، شجاع و متدین خواندند ، آقای عراقچی معاون وزیر امور خارجه که برای مذاکرات هسته ای در وین به سر می برد ، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ، نوشت : زبان از تشکر قاصر است.

حضرت آیت الله خامنه ای عصر دیروز در دیدار مسئولان نظام گفتند : " بنده هیئت مذاکره‌کننده را - همین دوستانی که این مدّت این زحمات را بر دوش گرفته‌اند - هم امین میدانم، هم غیور میدانم، هم شجاع میدانم، هم متدیّن میدانم؛ این را همه بدانند. اکثر حضّاری که اینجا تشریف دارید، از محتوای مذاکرات خبر ندارید؛ اگر شما هم از محتوای مذاکرات و جزئیّات مذاکرات و آنچه در مجالس میگذرد مطّلع بودید، به بخشی از آنچه بنده گفتم، حتماً اذعان میکردید. من البتّه علاوه‌ی بر اینها، بعضی از این دوستان را از نزدیک می‌شناسم، بعضی را از دور با سوابقشان می‌شناسم؛ اینها مردمانی هستند متدیّن و امین؛ اینها امینند؛ قصدشان این است که کار کشور را پیش ببرند، گره را باز کنند و دارند تلاش میکنند برای این کار. انصافاً غیرت ملّی هم دارند، شجاعت هم دارند، در مقابل یک تعداد کثیری از کسانی قرار میگیرند - که حالا نمیخواهم تعبیرِ متناسب واقعی را بکنم، چون گاهی تعبیرهایی هست که واقعاً شایسته‌ی آن تعبیرند امّا خب، مناسب نیست که ما به زبان بیاوریم - و انصافاً در مقابل آنها با شجاعت کامل، با دقّت کامل مواضع خودشان را بیان میکنند، دنبال میکنند و تعقیب می کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها