محمد آزادی تهیه‌کننده سینما گفت: فیلمی با موضوع ۱۷۵ شهید غواص دوران دفاع مقدس ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۲۳۱
فیلم سینمایی ۱۷۵ شهید غواص ساخته می‌شود

محمد آزادی مهربانی تهیه ‌کننده سینما، از ساخت فیلم سینمایی با موضوع 175 غواص شهید خبر داد و گفت: پیش‌تولید ساخت این فیلم سینمایی آغاز شده است.

این تهیه کننده که پیش از این نیز فیلمهای انقلابی «سالهای حادثه» و «از گهواره تا ماه» را با موضوع انقلاب و دفاع مقدس تهیه کرده بود این بار تصمیم گرفته تا به موضوع شهدای غواص دست بسته عملیات کربلای 4 بپردازد.

آزادی گفت: مرحله تحقیق و پژوهش ساخت این فیلم سینمایی به پایان رسیده است و نگارش فیلمنامه توسط ثنا صادقی در حال انجام است.

به گفته این تهیه‌کننده کارگردان این پروژه هنوز انتخاب نشده است و مشغول مذاکره با چند کارگردان سینما هستیم که به زودی طی چند روز آینده کارگردان این فیلم هم انتخاب و اعلام می‌شود.

آزادی اضافه کرد: در این فیلم برای بهتر ساخته شدن اثر از مشاوره و همکاریهای جناب حاج اقای افسر بیگی نماینده ولی فقیه در بنیاد فرهنگی روایت نیز بهره می بریم و یزدان قهرمانی به عنوان مجری طرح در این پروژه همکاری می نمایند

وی اضافه کرد: در این فیلم قصد داریم حوادث و اتفاقات عملیات کربلا 4 را بطور کامل به تصویر بکشیم تا گوشه ادای دینی شود به شهدا و غواصانی که با دستان بسته برای خاک این کشور جانانه جنگیدند.

آزادی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده قصد داریم تا فیلم را برای هفته دفاع مقدس آماده پخش کنیم و به همین دلیل به سرعت در حال انجام مراحل پیش‌تولید و آماده سازی ساخت آن هستیم تا تصویربرداری را شروع کنیم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
۰
۰
عالی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها