موفقیت بزرگ یک آلبوم معترضِ رپ

برندگان جوایز «گرمی» 2016 معرفی شدند

جام جم نوا: شرکت اپل اعلام کرده بود که در دوره سه ماهه‌ای که موسیقی را به رایگان در اختیار مشتریانش می‌گذارد، حق التالیفی بابت آن به صاحبان اثر پرداخت نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۱۰۶۸۶
خواننده زن معروف تهدید کرد، اپل پا پس کشید

به دنبال اعلام سیاست‌های جدید شرکت اپل در زمینه ارائه موسیقی به مشتریان، تیلور سوئیفت خواننده مطرح این روز‌های دنیای موسیقی اعلام کرد که آلبوم جدید خود با نام «1989» را از سرویس موسیقی اپل خارج خواهد کرد.
این خواننده با اشاره به دوره سه ماهه رایگانی که شرکت اپل در این سرویس برای مشتریان خود در نظر گرفته گفت :«اپل در این مدت هیچ پولی به هنرمندان، آهنگسازها و تهیه‌کنندگان آثار پرداخت نخواهد کرد. از نظر من این مورد شگفت‌انگیز و ناامید‌کننده است و هیچ شباهتی به سیاست‌های پیشین این کمپانی خلاق ندارد. شرکت اپل هنوز فرصت دارد که این سیاست‌ها را تغییر دهد.» او در ادامه گفت :«ما از شما آیفون رایگان نمی‌خواهیم، پس لطفا از ما نخواهید برای شما به رایگان موسیقی تهیه کنیم.»
پس از این اعتراض‌ها، ادی کو در سمت وکیل تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در توئیتر نوشت: «سرویس موسیقی اپل در دوره رایگان مشتری‌ها نیز حق‌التالیف هنرمندان را پرداخت خواهد کرد.» او در ادامه نوشت: «ما صدای شما را شنیدیم. اپل»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
۰
۰
هیچ جای تعجب نیست عجیب ان است كه مولفان ومصنفان و خوانندگان ما با جوالدوز هم نمیتوانند منظور خودرابرسانند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها