رقابت های کوپا آمریکا - 2015 شیلی

پیروزی برزیل در شب حسرت نیمار +[مجموعه عکس]

جام جم ورزشی: تیم ملی فوتبال برزیل با برتری مقابل ونزوئلا سرگروه شد. در این دیدار نیمار کاپیتان محروم برزیل با حسرت هم تیمی هایش را نگاه کرد.
کد خبر: ۸۱۰۵۶۵
پیروزی برزیل در شب حسرت نیمار +[مجموعه عکس]

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، تیم های ملی فوتبال برزیل و ونزوئلا در آخرین دیدار مرحله گروهی (گروه C) به مصاف هم رفتند و در پایان تیم ملی فوتبال برزیل با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار نیمار کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل که با محرومیت چهار جلسه ای مواجه شده است از روی سکو و با حسرت برد هم تیمی های خود را شاهد بود. دوربین تلویزیون بارها بر روی چهره حسرت زده او زوم کرد.

برزیل حالا با غلبه بر ونزوئلا باید مقابل پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی قرار بگیرد.

تیاگو سیلوا در دقیقه 9 دروازه ونزوئلا را باز کرد. فیرمینو نیز در ابتدای نیمه دوم گل دوم برزیل را به ثمر رساند.

البته در دقیقه 84 یکی از گلهای خورده ونزوئلا جبران شد. ضربه ایستگاهی تماشایی دیگر از سوی آرانگو با واکنش ناقص جفرسون به تیر عمودی برخورد کرد تا میکو در ریباند با ضربه سر شیرجه‌ای توپ را به گل تبدیل کند.

در نهایت این مسابقه با پیروزی 2-1 برزیل به پایان رسید تا آنها به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شده، به مصاف پاراگوئه بروند. کلمبیا و پرو نیز به عنوان دیگر تیمهای گروه به مرحله بعد رفتند.

در دور سوم بازی‌های گروهی کوپا آمریکا، از گروه سوم، دو تیم کلمبیا و پرو به مصاف هم رفتند که در پایان کار با حساب بدون گل به پایان رسید.

در ادامه گزارش تصویری دیدار برزیل و ونزوئلا را درادامه می بینید:

(عکس ها از رویترز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها