سیروس کهوری‌نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در فیلم «فیلسوف‌های احمق» ایفای نقش کردند.
کد خبر: ۸۱۰۵۵۳
اولین تصویر از بازیگر نقش باراک اوباما در یک فیلم ایرانی

فیلمبرداری فیلم «فیلسوف‌های احمق» به‌کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات با اضافه شدن بازیگرانی مانند سید جواد هاشمی، علیرام نورایی، حمید لولایی و سیروس کهوری‌نژاد ادامه دارد.

سیروس کهوری‌نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. عکس زیر تصویری از سیروس کهوری‌نژاد در نقش باراک اوباما است.

آن‌چنان که سازندگان این فیلم می‌گویند؛ این فیلم اولین جوابیه رسمی ایرانی به شبکه‌های ماهواره‌ای و فیلم‌های ضدایرانی ساخته شده در سینمای هالیوود است که به هجو فیلم‌هایی نظیر «ارگو»، «300»، «گلاب»، برائت از مسلمین (فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)) و ربوکاپ می‌پردازد که تاکنون فیلمبرداری قسمت‌های مربوط به فیلم «گلاب»، انجام شده است. گائل گارسیا برنال در این فیلم در نقش مازیار بهاری است؛ بهاری در جریان حوادث سال 88 در ایران بازداشت شد.

علاوه بر این، در این فیلم وقایع یازده سپتامبر با بازی رضا رویگری، تورج نصر، امین نبی‌اللهی، شراره رخام، سیروس میمنت، علی برقی، امیر زریوند، مجید شهریاری، محمدرضا موهبتی، بهمن شکیبی، رضا صفایی، رامین الماسی و ... هم به نمایش درمی‌آید و قرار است بازیگران دیگری در طول کار در نقشها و گریم‌های متفاوت جرج بوش، آریل شارون، تری جونز کشیش، باراک اوباما، نتانیاهو، اسامه بن لادن، سام باسیل، جان استیوارت و ... به پروژه اضافه شوند که طبق شنیده‌های ما از یک منبع موثق تورج نصر در نقش جان استیوارت کارگردان فیلم ضدایرانی گلاب در این فیلم ایفای نقش کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم که فیلمنامه‌اش توسط ثنا صادقی نوشته شده است آمده است که بعد از وقایع 11 سپتامبر جرج بوش به افغانستان و سپس عراق حمله می‌کند و قصد دارد به ایران هم حمله کند؛ اما چون می‌داند که مردم ایران تجاوز به خاکشان را برنمی‌تابند و ترس شکست خوردن در جنگ تن به تن با ایران باعث می‌شود که از حمله منصرف شود و به‌جای حمله نظامی به جنگ نرم رو آورد و آمریکایی‌ها با تأسیس شبکه‌های ماهواره‌ای ضدایرانی و ساخت فیلم‌های سینمایی ضدایرانی نظیر «ارگو»، «300»، «گلاب» و ... فرهنگ و بنیان خانواده ایرانیان را هدف می‌گیرند. این فیلم ضدصهیونیستی پشت‌صحنه چگونه ساخته شدن آن فیلم‌های ضدایرانی را به‌صورت هجوآمیز نشان می‌دهد.

کارگردان و تدوین‌گر: سعید چاری، تهیه کننده: هادی مشکات، مجری طرح: محمد آزادی مهربانی، مدیر فیلمبرداری: حسین ملکی، فیلمنامه: ثنا صادقی، طراح گریم: جنان صدفی. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی تهرانی اصلی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
۰
۰
باسلام:تا بحال نه فیلمی ونه سریالی از ایشان دیده ام كه بخواهم نظری دهم.و اینكه گریم ایشان وخودشان هیچگونه شباهتی به رئیس جمهور آمریكا ندارد.اینروزها در دنیای سینما از ماسكهای صورت استفاده میكنند كه از جنس سیلیكون است ونیازی به استفاده از گریمور نیست.درهرصورت گریمور این كار بسیار ناشیانه عمل كرده است.

نیازمندی ها