از آنجا که طبق اطلاعیه قبلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت ثبت اعتراض حذف‌شدگان از دریافت یارانه نقدی تا پایان خردادماه سال جاری تمدید شده بنابراین معترضان تنها تا امروز31 خردادماه برای ثبت اعتراض خود مهلت دارند.
کد خبر: ۸۱۰۱۵۱

براساس بودجه سال 94 درآمد هدفمندسازی یارانهها به 39 هزار میلیارد تومان کاهش یافته، بنابراین باید پرداخت یارانه در سال جاری نسبت به سال گذشته تا حدود 4 هزار میلیارد تومان کاهش یابد. هرچند دولت در گام اول اجرای این طرح، یارانه نقدی حدود 200 هزار نفر را حذف کرده اما برای جبران کاهش درآمدی هدفمندی یارانهها باید معادل پنج تا شش میلیون نفر دیگر را از دریافت یارانه حذف کند.

به گزارش ایرنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز 19 خردادماه جاری اعلام کرد: مهلت ثبت اعتراضات حذفشدگان از دریافت یارانه نقدی که پیش از این از پنجم خردادماه تا بیستم این ماه در سامانه yaraneh10.ir پیشبینی شده بود، تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

همچنین اعلام شده بود شهروندانی که در زمره غیرنیازمندان تشخیص داده شده و یارانه آنها حذف شده از تاریخ پنجم خرداد به مدت یکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh10.ir (موضوع کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه ها) ثبت کنند.در این اطلاعیهها تاکید شده بود شهروندان حداکثر 15 روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

هرچند در پایان ثبتنام به معترضان اطمینان داده شده بود که حداکثر ظرف 15 روز پاسخ به صورت پیامک ارسال میشود اما پیگیریها حاکی است که با وجود گذشت مدتزمان مذکور هنوز پیامکی به معترضان ارسال نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها