سعود بن سیف النصر بن سعود بن عبدالعزیز آل سعود یکی از شاهزادگان سعودی محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان که پسر ملک سلمان شاه این کشور است را به دزدی متهم کرد.
کد خبر: ۸۰۹۹۱۸
فرزند پادشاه عربستان متهم به دزدی شد

پایگاه خبری صعده پرس یمن روز شنبه به نقل از نوشته شاهزاده سعود در صفحه توییترش افزود که این ژنرال کوچک (اشاره به محمد بن سلمان) ، در هفت سال گذشته هفت میلیارد ریال برای توسعه طرح ها در 'وادی حنیفه' از دولت دریافت کرده در حالی که این طرح بیش از 600 میلیون ریال هزینه نداشته است.

وی می پرسد که بقیه این پول ها کجا رفته است و سپس در جواب به تمسخر می گوید شاید بقیه این پول ها برای جشن ازدواج همسر دوم او هزینه شده است !!

این شاهزاده سعودی اخیرا نیز محمد بن سلمان را به دلیل مسافرت به پاریس برای جشن ازدواج دومش مورد حمله قرار داده و گفته بود درحالی که کشورش در جنگ با یمن بسر می برد و همگی می بایست با جدیت و احساس مسوولیت، خصوصا او که در سمت وزارت دفاع است، تلاش کنند، اما او در هتل های پاریس به خوشگذرانی مشغول است.

این شاهزاده سعودی دولت عربستان نیز را به فساد مالی متهم کرده و می گوید: این دولت در ماه های گذشته با قراردادهای صوری و خیالی، رشوه به سران دولت در کشورهای دیگر و جذب حمایت آنها و نیز سرمایه گذاری برای توطئه در کشورهای دیگر بیش تر از همه سال های گذشته هزینه کرده است.

شاهزاده سعود بن سیف النصر بن سعود بن عبدالعزیز آل سعود که با محمد بن سلمان بر سر جانشینی ولیعهدی وی بیعت کرده بود، از بیعت با او و محمد بن نایف ولی عهد عربستان انصراف داد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
۰
۰
چسپیدیم به عربستان مگه تو ایران خودمون دزد كم داریم هههه
حالا ببینیم پولهای بلوكه شده چطوری اختلاس میشن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها