وزیر بهداشت با بیان این‌که مقرر شده است تا 1700 دستگاه آمبولانس را وارد کشور کنیم، گفت: برای خرید 800 دستگاه آمبولانس با شرکت بنز مذاکره کرده‌ایم، اما با وجود این که بیش از هفت ماه از مشخص شدن قیمت‌ها گذشته است، اما در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و موفق به ورود آمبولانس‌ها به کشور نشده‌ایم.
کد خبر: ۸۰۹۷۴۹

به گزارش ایسنا، حسن هاشمی با انتقاد از پروژههای بسیار زیاد و ناتمام گذشته افزود: این پروژهها باعث بدنامی دولت و توقعات بر زمین مانده مردم میشوند، در حالی که ایجاد بسیاری از این طرحها ضرورتی نداشته و اگر نگاه عمیقتری به مشکلات مردم شده بود، شاید بسیاری از طرحها بهتر بود که شروع نمیشد.

هاشمی عنوان کرد: امسال طرح تحول نظام سلامت را ادامه خواهیم داد. یکی از مهمترین بخشهای این طرح، ارتقای هتلینگ در بیمارستانهاست و انتظار داریم همکاران با توجه به تجربه یک ساله گذشته، با سرعت بیشتر، هزینه کمتر و کیفیت بهتر این طرح را به سرانجام برسانند.

هاشمی تاکید کرد: در وزارت بهداشت و در سالهای 83 و 84 حدود 230 هزار نفر نیروی انسانی داشتیم و به یکباره 200 هزار نفر اضافه شدند، در حالی که صد هزار نفر از آنان استخدام دولت نیستند و حقوق خود را از دولت نمیگیرند و باید از جیب بیمارستانها، حقوق آنها تامین شود.

وی تصریح کرد: دولت به دنبال کاهش تصدیگری است، اما بیمارستانها باید با مدیریت منابع بتوانند خود را اداره کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها