جام جم ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین به انتقاد از نحوه بازی کردن تیم ملی فوتبال اروگوئه پرداخت.
کد خبر: ۸۰۹۰۷۸
مسی: اروگوئه فوتبال بازی نمی کرد

به گزارش جام جم ورزشی ، شب گذشته در رقابت های کوپا آمریکا تیم ملی فوتبال اروگوئه با نتیجه یک بر صفر از آرژانتین شکست خورد. لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین که نتوانست برای تیمش گلی بزند با انتقاد از بازی آرژانتین گفت: اروگوئه دوست داشت بازی را سخت و درگیرانه کند. ما هم ثابت کردیم می‌توانیم آنطوری که حریف بازی می‌کرد در زمین حضور یابیم. البته این مدل فوتبال، چیزی نیست که ما دوست داشته باشیم. تلاش کردیم در سطحی مساوی با اروگوئه بجنگیم. آنها کار را برای ما سخت کردند و فکر می‌کنم به هیچ وجه دوست نداشتند فوتبالی زیبا در زمین دیده شود. بر این باور بودیم که می‌توانیم از دو جهت روی دروازه اروگوئه حمله کرده و از فضاهایی که در اختیار داریم استفاده کنیم. اگر هم توپ را از دست می‌دادیم، تلاش می‌کردیم آن را پس گرفته و با ارسال توپ‌های بلند، بار دیگر موقعیت‌سازی کنیم. خوشبختانه سرخیو آگوئرو گل زد و پس از آن هم برای حفظ آن گل، جنگیدیم. این همان فوتبالی بود که ما می‌خواستیم از ابتدای دیدار انجامش دهیم.

پیروزی مقابل اروگوئه برای آرژانتین بسیار حیاتی بود. آلبی سلسته در دیدار نخست کوپا آمریکا مقابل پاراگوئه نیز با دو گل در نیمه نخست از حریف پیش افتاده بود اما در نیمه دوم با دریافت دو گل، مجبور به تقسیم امتیازها با حریف شده بود. اگر آنها در مقابل اروگوئه هم امتیاز از دست می‌دادند، کارشان برای رسیدن به مرحله حذفی بسیار سخت می‌شد.

مسی در این مورد هم گفت: دوست داشتیم در این دیدار به پیروزی برسیم و همان‌طور هم که می‌خواستیم شد. همه از اینکه مقابل پاراگوئه مساوی کردیم ناراحت هستند. دو بر صفر پیش افتادیم اما نتوانستیم بازی را ببریم. در هر حال، اکنون در جایی هستیم که می‌خواستیم باشیم. در صدر جدول قرار گرفته‌ایم و صعودمان به مرحله بعد در دست خودمان قرار دارد.

منبع: سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها