سرنوشت غم انگیز قهرمانی که اکنون کارتن خواب است

گزارش تکان‌دهنده از قهرمانان دست فروش +[مجموعه عکس]

قصه تکراری بسیاری از قهرمانان ورزش ایران

قهرمان جودوی ایران مسافر کشی می کند

جام جم ورزشی: تا به حال چند ورزشکار در ایران سراغ داشته اید که به دلیل مشکل مالی ورزش را رها کرده اند و به شغل دیگری روی آورده اند؟
کد خبر: ۸۰۹۰۷۵
قهرمان جودوی ایران مسافر کشی می کند

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین، از کشتی گیری بگوییم که فلافل می فروشد؟ از قهرمان سابق پرورش اندام بگوئیم که بساط آبمیوه فروشی کنار خیابان دارد؟ از قهرمان بوکس بنویسیم که پادوی یک مغازه فست فود است؟ به چند مورد از ورزشکارانی از این دست می توان اشاره کرد؟! همیشه این امیدواری دراین ورزش وجود دارد که روزی تمام قهرمانان ایرانی سر و سامان داده شوند اما نه تنها چنین نمی شود بلکه هر چند وقت یکبار شاهد این هستیم که ورزشکاری از روزهای بد خود به دلیل مشکلات مالی می گوید. محمد جمالی جودوکار وزن 90 کیلوگرم تیم ‌ملی یکی از همین افراد است. او به دلیل ضعف مدیران فدراسیون جودو ورزش را کنار گذاشته است. جمالی امروز در گفت و گویی که با خبرگزاری ایسنا انجام داده اظهار داشت که در شهرری به مسافرکشی مشغول است. این جودوکار 26 ساله حتی فاش می کند که لباس های جودویش را به دلیل مشکل مالی فروخته است.

محمد جمالی آخرین ناامید ورزش ایران خواهد بود؟! هر چند نمی خواهیم اینطور باشد اما مطمئن باشید جمالی آخرین ورزشکاری نیست که به دلیل بی توجهی مسئولان استعدادهایش را به هدر می دهد....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها