تمام امیدمان به این تیم امید است. تیمی که زیر نظر محمد خاکپور خودش را برای دور بعدی مسابقات مقدماتی المپیک ریو آماده می‌کند، آیا می‌تواند طلسم حضور در المپیک را بشکند؟ این تیم که برای آماده‌سازی خود از هفته گذشته در ترکیه به‌سر می‌برد، روز گذشته وارد ایران شد. ملی‌پوشان امید طی این اردو در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم منتخب آنکارا با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۸۰۸۹۰۰

محمد خاکپور سرمربی تیم امید ایران درباره این اردو به سایت فدراسیون فوتبال گفت: زیر نظر گرفتن بازیکنانی که در مراحل قبل فرصت حضور در اردوها را نداشتند و همچنین ریکاوری ذهنی بازیکنان و انتقال تفکراتی که خاکپور درخصوص وضع تیم ملی امید و مسیری که پیش روی این تیم قرار دارد هم این گونه توضیح داد: به نظر من در ابتدای راه رسیدن به المپیک هستیم و کار فوقالعاده سختی در پیش داریم. قطعا برای رقابت با حریفان تا دندان مسلح ما، باید بیش از پیش تلاش و شبانهروز کار کنیم. قطعا در این راه سخت نیاز به حمایت و کمک همه داریم و امیدوارم که با کمک هم بتوانیم بعد از چهل سال سهمیه حضور در المپیک را کسب کنیم.

خاکپور در پاسخ به این سوال که «چه زمانی لیست تیم امید نهایی میشود» اینگونه پاسخ داد: قطعا مسابقات غرب آسیا محک خوبی برای شناخت نفرات نهایی تیم ما خواهد بود اما همانطور که بارها اعلام کردهام، درهای تیم امید تا آخرین روز به روی همه بازیکنان این رده سنی باز است و تلاش خواهیم کرد تا بهترینها را برای مرحله دوم انتخابی المپیک در اختیار داشته باشیم.. سرمربی تیم امید درخصوص برنامههای تدارکاتی پیش روی این تیم گفت: طبق برنامهریزیهای انجام شده شهریور در تورنمت چهارجانبه چین شرکت خواهیم کرد که حضور تیمهای ایران، چین و ژاپن در آن قطی شده است. در مهرماه مسابقات غرب آسیا را پیشرو خواهیم داشت و پس از سپری کردن مرحله آخر اردوی ما که حدودا یکماهه خواهد بود، عازم مسابقات انتخابی خواهیم شد.

خاکپور در پایان درخصوص تقویت کادرفنی و اضافه شدن مربی جدید گفت: دلیل اینکه انتخاب مربی جدید به تعویق افتاد، وسواسی است که برای انتخاب گزینه مورد نظر دارم. اما قطعا در اولین فرصت این انتخاب صورت میگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها