جام جم ورزشی: رییس جشنواره فیلم کن فاش کرد که چگونه با نمایش فیلم «احساسات متحد» با سرمایه‌گذاری فیفا در این رویداد سینمایی موافقت کرده است.
کد خبر: ۸۰۸۶۹۸
دست‌های پنهان برای حضور "فیفا" در جشنواره کن

«تییری فرمائو»، رئیس با سابقه جشنواره فیلم کن در گفت‌وگو با «آسوشیتدپرس» فاش کرد که «ژرار دپاردیو»، بازیگر فرانسوی فیلم «احساسات متحد» در ملاقات شخصی‌ و البته لابی، او را مجاب به نمایش این فیلم در جشنواره کن کرده است.

«فرمائو» همچنین اظهار کرد: «دپاردیو بسیار مصّر بود و واقعا از ما می‌خواست که این فیلم را به کن بیاوریم. من در ابتدا به وی گفتم که این امر ممکن نیست، چرا که این فیلم کیفیت لازم برای نمایش در بخش رسمی جشنواره کن را ندارد، اما او پس از آن پیشنهاد نمایش در ساحل را ارائه داد و من قبول کردم.»

«دپاردیو» در کنار «سپ بلاتر» که چندی پیش به دلیل رسوایی‌های مالی از ریاست فیفا استعفا داد، در نمایش فیلم «احساسات متحد» در شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم کن حضور یافت.

در این فیلم بازیگران سرشناسی چون «تیم راث» در نقش «سپ بلاتر»، «سم نیل» در نقش رئیس اسبق فدراسیون جهانی فوتبال «ژائو هاوه‌لانژ» و «ژرار دپاردیو» در نقش «ژول ریمه»، بنیانگذار جام جهانی ایفای نقش کرده‌اند و داستان فیلم به تاریخ 111 ساله فیفا می‌پردازد و تنها اشاراتی اندک به فساد و اختلاس در میان مقامات رده بالای فیفا دارد.

منتقدین سینمایی نیز واکنش‌های تندی به فیلم «احساسات متحد» نشان داد‌ه‌اند، «دنیل ام گلد» منتقد نیویورک تایمز این فیلم را یکی از "ندیدنی‌ترین" فیلم‌های سال‌های اخیر معرفی کرد که حتی برای خندیدن هم خوب نیست.

فیلم «احساسات متحد» که با سرمایه‌گذاری 20 میلیون یورویی فدراسیون جهان فوتبال (فیفا) ساخته شده است، در دو روز اول اکران در آمریکا تنها 546 یورو فروخت.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها