جام جم ورزشی: کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای تمدید قرارداد با این باشگاه درخواست کرد بند عجیبی در قراردادش ذکر شود که همین بند باشگاه را برای تمدید قرارداد با او مردد کرده است.
کد خبر: ۸۰۸۶۷۶
درخواست عجیب حدادی فر از باشگاه ذوب آهن

قاسم حدادی فر کاپیتانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است که همواره مسئولان باشگاه به او توجه ویژه ای دارند و این بازیکن را یکی از ارکان تیم خود می دانند.

شنیدیم شب گذشته باشگاه برای تمدید قرارداد با قاسم حدادی فر وارد مذاکره شد اما کاپیتان ذوب آهن درخواست کرد در قراردادش بندی عجیب گنجانده شود و آن بند این بود در صورتی که او از یکی تیم های عربی کشورهای حوزه خلیج فارس پیشنهاد داشت بتواند قراردادش را با باشگاه ذوب آهن به طور یک‌طرفه فسخ کرده و به آن تیم عربی برود.

همین درخواست باعث شده که مسئولان باشگاه ذوب آهن برای تمدید قرارداد با این بازیکن دچار تردید شوند زیرا آنها از کاپیتان تیم خود انتظار دارند که همچون گذشته در خدمت باشگاه باشد و بعد از تمدید قرارداد با تمام وجود در اختیار باشگاه باشد نه اینکه با درخواست چنین بند عجیبی در قراردادش به فکر جدایی و فسخ قرارداد یک‌طرفه باشد.

ذوب آهن فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به همراه یحیی گل محمدی به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده هستند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها