واکنش به جاسوسی از محل مذاکرات هسته ای

بحث تغییر محل مذاکرات برای ایران جدی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث تغییر محل مذاکرت هسته ای جدی است، گفت: جاسوسی از محل مذاکرات، دلیل پیاده روی محمد جواد ظریف با وزیر امور خارجه آمریکا است اما دوستان معترض به این نکته بی توجه هستند.
کد خبر: ۸۰۸۴۰۹
بحث تغییر محل مذاکرات برای ایران جدی است

نوذر شفیعی با اشاره به جاسوسی های اخیر در محل مذاکرات هسته ای گفت: تغییر محل مذاکرات هسته ای جدی است و دلیل آن هم جاسوسی‌هایی است که اتفاق می افتاد البته تنها با تغییر محل مذاکرات نمی‌توان مانع این ویروس جاسوسی شد چرا که ممکن است محل جدید نیز آلوده به این ویروس باشد.

تشریح کارکرد تکنولو‍‍ژی ویروس جاسوسی اسرائیلی

نماینده مردم ممسنی در مجلس نهم شورای اسلامی در خصوص ویروس جاسوسی اسرائیلی گفت: این تکنولوژی و دانش به صاحبان آن این امکان را می دهد که در هر مکانی و هر زمانی مکالمات مذاکره کنندگان شنود و ضبط کنند و از آن سوء‌استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که طرف ایرانی در مذاکرات اصرار بر جابجایی دارد و البته باقی طرفین نیز از این موضوع استقبال می کنند.

چرا کسی به نکته سنجی ظریف اعتراف نمی کنند

شفیعی گفت: با خبری شدن وجود ویروسی در هتل ها محل مذاکرات، دلیل پیاده روی وزیر امور خارجه کشور با جان کری مشخص شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: زمان پیاده روی این دو وزیر امور خارجه، منتقدان و دوستان ما در مجلس اعتراض کردند و این قدم زنی را ضربه ای به اسلام مسلمین دانستند اما حالا که مشخص شده چرا ظریف این کار را کرده، هیچ کدام به نکته سنجی ظریف اعتراف نمی کنند.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها