معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد

اجازه دسترسی بیگانگان به مراکز نظامی؛ هرگز

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: قطعا اجازه دسترسی به هر نحو از مراکز نظامی به بیگانگان داده نخواهد شد.
کد خبر: ۸۰۷۹۸۰
اجازه دسترسی بیگانگان به مراکز نظامی؛ هرگز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری با اشاره به زیاده خواهی های برخی کشورهای گروه 1+5 در روند دستیابی به توافق احتمالی هسته ای با ایران گفت: نیروهای مسلح و سامانه دفاعی کشور وظیفه دارند از امنیت و منافع کشور و نظام حراست کنند و ورود بیگانه به مراکز دفاعی و نظامی و کسب اطلاعات از تجهیزات و تاکتیک‌های مربوطه برخلاف فرامین و تدبیر و نیز خواسته های عموم مردم ایران است.

وی افزود: تأکید می کنیم قطعاً اجازه دسترسی به هر نحو از مراکز نظامی به بیگانگان داده نخواهد شد، هر چند این مسئله با پذیرش پروتکل الحاقی در تضاد باشد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه ظرفیت‌های مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار طی 37 سال گذشته بارها آزموده و به دولت و دشمن اثبات شده است، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی که خالق بزرگترین حماسه مقاومت و پایداری تاریخ ایران در دوران جنگ تحمیلی هستند هرگز اجازه تحقق زیاده خواهی شیطان بزرگ و شرکایش را نمی دهند.

سردار جزایری با اشاره به ضرورت هوشمندی در دفاع از حقوق ملت ایران در عرصه های مختلف تاکید کرد: هرگونه پروتکل نباید برهم زننده امنیت ملی کشورمان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدالرسول
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
۰
۰
به جناب اقای ریس جمهوراحترام میگذارم اما از سخنرانی دیروزشان بشدت عصبانی شدم؛ ایشان خودشان در بین ما مردم نیستند و برایشان مهم نیست كه از گرسنگی مردیم با احترام وپشتیبانی از ولایت فقیه وتیم مذاكره كننده لطفا خط قرمزهای انقلاب را در اولویت بگذارند ، درودبر سردار جعفری.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها