خرید اچ‌تی‌سی توسط ایسوس چه تبعاتی را برای کاربران در بر خواهد داشت؟

وضعیت نامشخص و عجیب اچ‌تی‌سی

ایسوس برای خرید اچ‌تی‌سی پیشنهاد داده است ولی این پیشنهاد چه تبعاتی را در بر خواهد داشت و دارندگان دستگاه‌های اچ‌تی‌سی با چه شرایطی روبرو خواهند بود، این سوالی است که کارشناسان سعی در ارائه پاسخ برای آن دارند.
کد خبر: ۸۰۷۸۴۱
وضعیت نامشخص و عجیب اچ‌تی‌سی

جام جم کلیک: شرکت اچ‌تی‌سی با بحران بسیار بزرگی روبرو شده است. در طول سال گذشته میلادی شاهد سقوط سرسام‌آور قیمت سهام این شرکت بوده‌ایم که نشان از شرایط وخیم این غول تلفن‌های همراه هوشمند بوده است. در این شرایط دشوار ، شرکت ایسوس به شرکت اچ‌تی‌سی یک راهکار برای نجات ارائه داده است و با پیشنهادی اغواکننده به سراغ خرید این کمپانی رفته است.

در میان تمامی بازخوردهایی که در طول مدت زمان ارائه خبر این پیشنهاد به گوش رسیده است، بزرگ‌ترین نگرانی مربوط به این است که چه بلایی بر سر اچ‌تی‌سی خواهد آمد و کسانی که تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت را در اختیار دارند با چه شرایطی روبرو خواهند شد؟

نخستین موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اچ‌تی‌سی حتی در صورت پیوستن به ایسوس نیز با مشکلی در زمینه پشتیبانی از کاربران خود روبرو نخواهد شد زیرا ایسوس تجربه مطلوبی در رده تولید دستگاه‌های هوشمند دارد و می‌داند که بدون ادامه پیشتیبانی مطلوب، با شکست روبرو خواهد شد.

دومین موردی که می‌تواند این اقدام را بسیار مثبت جلوه دهد این است که ایسوس و ا‌چ‌تی‌سی، دو شرکت شبیه به هم هستند و این دو شرکت ممکن است در شرایط فعلی در میان رتبه‌های نخست سوددهی جایگاهی را نداشته باشند ولی در صورت ادغام دو شرکت مشابه، توان مضاعفی به هردوی آن‌ها افزوده خواهد شد و با ترکیب فناوری‌های منحصر به فرد اچ‌تی‌سی و اختراع‌های ویژه ایسوس می‌توان انتظار جهش در محصولات هر دو شرکت را داشت و کارشناسان معتقدند که مشتریان باید بیش از هر کس دیگری از این پیشنهاد خوشحال باشند.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها