تصاویری از ساعت هوشمند نوکیا که پیش از تولید، لغو شد

ساعت نوکیا، زیبایی که هیچ‌گاه ساخته نخواهد شد

یکی از طراحان مایکروسافت تصاویری از پروژه لغو شده تولید ساعت هوشمند ویندوزی نوکیا به نام moonraker را در بلاگ شخصی خود منتشر کرده است که موجب ایجاد شایعاتی فراوان در این زمینه شده است.
کد خبر: ۸۰۷۵۵۰
ساعت نوکیا، زیبایی که هیچ‌گاه ساخته نخواهد شد

جام جم کلیک: اگر شما هم طرفدار سیستم عامل همراه ویندوز هستید، مسلما دوست دارید که یک ساعت هوشمند ویژه با قابلیت‌های منحصر به فرد این سیستم عامل در اختیار داشته باشید ولی هنوز محصولی که بتواند این موارد را به خوبی برای ما تامین کند، راهی بازار نشده است.

یکی از مدیران مایکروسافت به تازگی در یک پست در بلاگ شخصی خود پرده از پروژه ساخت یک ساعت هوشمند ویندوزی برداشت. این ساعت هوشمند ویندوزی که moonraker نام داشته است توسط شرکت نوکیا طراحی شده بوده و در آخرین مراحل از پیش ساخت به سر می‌برده است ولی سرنوشت آن به نحوی رقم خورده است که پیش از ساخت این ساعت، شرکت مایکروسافت موفق به خریدن بخش مربوطه در شرکت نوکیا شده و در نتیجه نیز این دستگاه به صورت کامل، به یک پروژه لغو شده تبدیل شده است.

تصاویری که توسط پی چی هسیه که یکی از مدیران طراحی در مایکروسافت است، منتشر شده است، نشان از این دارد که این ساعت از طراحی ظاهری بسیار زیبایی برخوردار بوده است و دقیقا معلوم نیست که چرا مایکروسافت این پروژه را به وضعیت تعلیق درآورده است.

شایان ذکر است که این ساعت هوشمند دارای امکانات بسیار ویژه‌ای بوده است، برای نمونه کاربران این محصول می‌توانستند با استفاده از آن، به صورت راه دور از دوربین تلفن‌ همراه هوشمند ویندوزفونی خود استفاده کنند.

عده‌ای از تحلیل‌گران معتقدند که این اقدام مایکروسافت عمدی بوده و این تصاویر برای ایجاد ارزیابی غیرمستقیم از میزان اقبال این شرکت برای ساخت یک ساعت هوشمند ویندوزی منتشر شده‌اند. البته باید یادآور شد که این تصاویر مدتی کوتاه پس از پست شدن، از روی بلاگ این طراح پاک شدند ولی همین زمان برای جلب توجه رسانه‌های کنجکاو کافی بوده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها