فرمانده نیروی هوایی عربستان که ریاض دیروز خبر مرگش را بر اثر سکته قلبی اعلام کرد، بر اثر اصابت موشک اسکاد ارتش یمن به پایگاه هوایی خالدبن عبدالعزیز در منطقه خمیس مشیط به هلاکت رسیده است.
کد خبر: ۸۰۶۹۷۴
موشک یمنی فرمانده نیروی هوایی سعودی را به هلاکت رساند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه خبری میدل ایست، در حالی که وزارت دفاع عربستان مرگ سرلشکر ستاد محمد بن احمد شعلان را اعلام کرده است برخی از رسانه های آمریکایی پرسشهایی را درباره ابهام در اعلام مرگ شعلان و مسائل زیادی که در بیانیه رسمی وجود دارد مطرح کرده اند.

وزارت دفاع عربستان در بیانیه کوتاهی که خبرگزاری رسمی این کشور آن را دیروز منتشر کرد به اعلام مرگ «این فرمانده سعودی بلند پایه» بر اثر سکته قلبی هنگام سفر کاری به خارج بسنده کرد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در خبر خود این موضوع را برجسته کرد که خبرگزاری عربستان هیچ گونه توضیحات بیشتر درباره چگونگی مرگ ناگهانی فرمانده نیروی هوایی یا مکان حضور وی قبل از مرگش نداده است.

شبکه تلویزیونی المیادین دیشب به نقل از منابع این شبکه در نیویورک اعلام کرد شعلان فرمانده نیروی هوایی سعودی «بر اثر حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه هوایی خالد در خمیس مشیط کشته شد.»

این پایگاه که بزرگترین پایگاه هوایی عربستان در جنوب این کشور است شنبه گذشته با یک فروند موشک اسکاد هدف قرار گرفت.

اما برخی نکات مطرح شده از سوی مخاطبان اخبار ذیل خبر مرگ فرمانده نیروی هوایی سعودی نیز قابل توجه است.

برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از سنتی الهی سخن می گویند؛ سنتی که مستکبران و ستمگران نمرودی را به هر بهانه ای می تواند از بین ببرد، گاه بر اثر خفگی با یک پشه، گاه با بسته شدن یکی از رگ های قلب و برخی اوقات هم با شلیکی انتقامی از سوی مظلوم.

برخی کاربران نیز این موضوع را مطرح می کنند که مرگ عبرت آموز این فرمانده سعودی بعد از تجاوز به یمن و کشتار مظلومان بی پناه می تواند روحیه بسیاری از افراد تحت امر او به ویژه خلبانان را به هم بریزد و آنها را نسبت به گرفتار شدن به سرنوشتی اینچنینی اندیشناک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
۰
۰
این به اصطلاح فرمانده فقط از ترس صدای برخورد موشك به زمین سكته كرده
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
۰
۰
الان در درگاه خداوند شدیدا مجازات میشود و انشاالله كه آل سعود هم تك به تك و هر چه زودتر به این نفرین شده بپیوندند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها