لیونل مسی، ستاره تیم آرژانتین از آمادگی بالای خود برای حضور در کوپا آمه‌ریکا گفت. ستاره آرژانتینی بارسا که بتازگی همراه خاویر ماسکرانو به اردوی تیم ملی آرژانتین در شیلی پیوسته است، با تاکید بر این که با آمادگی بالاتری نسبت به جام جهانی سال گذشته راهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا شده است، گفت: این جام از اهمیت بالایی برای ما و دیگر کشورهای مدعی در قاره آمریکا برخوردار است و من دوست دارد در نهایت جام قهرمانی را با تیم ملی آرژانتین بالای سر ببرم.
کد خبر: ۸۰۶۸۱۱

مسی که در آستانه 28 سالگی است و 97 بازی ملی در کارنامه دارد، طی ده سال بازی در تیم ملی آرژانتین هیچ گاه با این تیم فاتح جام قهرمانی نشده است. مسی با اشاره به این طلسم افزود: باید بگویم کسب قهرمانی با آرژانتین برای من یک رویاست و به من انگیزه می‌دهد تا در رقابت‌های کوپا بهترین عملکرد را داشته باشم.

بهترین عناوینی که مسی با تیم ملی آرژانتین به دست آورده است نایب قهرمانی جام جهانی برزیل و نایب قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا 2007 بود. او در کوپا آمه‌ریکا 2007 به عنوان بهترین بازیکن جوان این جام نیز شناخته شد. البته مسی یک بار همراه تیم المپیک آرژانتین قهرمان المپیک 2008 پکن شد و این تنها قهرمانی این تیم با پیراهن تیم ملی کشورش به شمار می‌رود.

تیم ملی آرژانتین که در گروه دوم مسابقات قرار دارد، اولین بازی خود را 23 خرداد مقابل پاراگوئه در استادیوم لاپورتادا دلا سرنا انجام می‌دهد. گزارش کاملی از رقابت‌های کوپا آمریکا در صفحه 13 روزنامه امروز آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها