قائم مقام سازمان نظام پرستاری خبر داد

ضرب و شتم دو پرستار از سوی پزشکان

برخورد فیزیکی شهردار یکی از شهرهای استان خراسان شمالی با یک پیرمرد80 ساله به بستری شدن وی در بیمارستان منجر شد.
کد خبر: ۸۰۶۶۰۴
اندر حکایت برخورد فیزیکی برخی مدیران با ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پیک بامدادی،هرچند شهرداری این شهر استان خراسان شمالی دیروز در اطلاعیه ای موضوع را تکذیب کرد اما از طرف دیگر گروهی از مسئولان شهر برای دلجویی از این پیرمرد به خانه او رفتند.

پیش از این هم خبرهایی درباره برخورد فیزیکی مسئولان اجرایی با ارباب رجوع منتشر شده بود که این مسئولان بعداً آن را تکذیب کردند.

گزارش:

بیش از یک میلیون بیننده یک برنامه تلویزیونی سال گذشته قهرمان هفته را مامور وظیفه شناس راهنمایی و رانندگی انتخاب می کنند، کسی که وقتی خودرو فرماندار متخلف را به علت سرعت بالا اعمال قانون کرد، سوزش سیلی فرماندار را بر صورت خود احساس کرد.

اما فرماندار این شهر به ما می گوید او در آن روز سیلی بر گوش مامور نزده بلکه با او بگو مگو کرده بود.

فرماندار: من بعد از ظهر روز جمعه، با وسیله نقلیه شخصی خودم در مسیر تردد داشتم با سرعت غیرمجاز 113 کیلومتر( که سرعت مجاز در این مسیر 110 کیلومتر بود)، به خاطر شیشه دودی خودرو متوقف شدم، خودرو من را به پارکینگ پلیس راه بیستون با خانواده انتقال دادند،و من بگو مگو و مشاجره لفظی کردم.

بماند که آیا بالاترین مقام اجرایی شهر وقتی تخلف کرد باید با مامور وظیفه شناس بگو مگو کند؟ یا تسلیم قانون شود.

اما هنوز مدتی از این ماجرای سیلی این فرماندار بر گوش مامور راهور و تکذیب او نگذشته بود که باز یکی از کارفرمایان این شهر مدعی شد که فرماندار او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

این کارفرما می گوید: نامه ای خدمت ایشان دادم، بلند شد با مشت، یکی، دوتا، سه تا و چهار تا، به حالت نیمه بیهوش افتادم زمین.

فرماندار شهر ضمن تکذیب این مورد هم، فرد مضروب شده را فاقد تعادل روحی و روانی می داند.

چند ماه بعد دوباره یکی از خبرگزاری های رسمی کشور از حمله این فرماندار به معاون خانه بهداشت شهر خبر داد که البته با فرار پزشک، او از آسیب در امان ماند.

فرماندار: درگیری فیزیکی یا درگیری لفظی وجود نداشته است و ایشان را فقط به خاطر عدم حضور در جلسه رسمی تذکر دادم.

از غرب کشور به شمال شرق در استان خراسان رضوی می رویم

پیرمردی 80 ساله بعد از 12 روز به گفته خودش هنوز دردهای ناشی از ضربات فیزیکی یک مسئول اجرایی او را به زندگی عادی برگشت نداده است.

پیرمرد: این آقا به ما حمله کرد، یک لگد به زیر دلم زد و گفت مفت می خورید به او گفتم آقا چی را به ما مفت دادید، بعد هم حرفی را به ما زد که دخترم گفت: آقا اینقدر فحش نده، ایشان گفت: هر کاری می خواهید، بکنید.

این پیرمرد در ادامه گفت: ما را به بیمارستان شریعتی بردند و یک روز و نیم در سی سی یو بودیم سپس مرخص کردند و الان هم در خانه هستم.

پیرمرد افزود: به ما قرص و کپسول دادند و گفتند اگر خوب شدی چه بهتر و اگر خوب نشدی باید عملت کنند.

پیرمرد در ادامه گفت: شب ها تا صبح ناراحتم ، باد فتق داشته ام و حالا که ضربه خورده، اثر کرده است.

شهرداری این شهر در استان خراسان رضوی این ماجرا را تکذیب کرد، اما اعلام کرد شهردار و دیگر مسئولان برای دلجویی از این پیرمرد به خانه او رفتند و مصالحه کردند.

پیرمرد می گوید: اگر او نزده است، چرا بیاید عذرخواهی کند.

از روابط عمومی شهرداری این شهر در استان خراسان رضوی می پرسیم چرا بعد از ده روز و پس از علنی شدن ماجرا در رسانه ها، شهردار برای دلجویی به خانه پیرمرد رفته است و همچنین از او سوال می کنیم آیا صراحتاً برخورد فیزیکی شهردار جوان با پیرمرد 80 ساله را رد می کنید یا نه؟ که جواب صریحی از سوی روابط عمومی شهرداری عاید ما نمی شود.

روابط عمومی شهرداری: آن تکذیبیه را ما منتشرکردیم که قرار شد این قضیه به هیچ وجه از طریق شهرداری و خانواده شهید دیگر پیگیری نشود و الان کار شدن روی این مسئله هم به نحوی نقض همان صورت جلسه ای که تنظیم شده و امضا کرده اند اگر این قضیه بخواهد پیگیری هم بشود، از طریق رسانه نباید این موضوع پیگیری شود.

پیرمرد 80 ساله ای که به گفته خودش هنوز پیامدهای ضربات فیزیکی شهردار را بر تن خود احساس می کند، پدر یکی از شهدای گران قدر این شهرستان است.

بدون قضاوت در مورد قانونی یا غیر قانونی بودن درخواست این چنین شهروندانی، رها شدن خشم کنترل نشده و توسل به برخورد فیزیکی برخی از مسئولان اجرایی با آداب ایرانی و اسلامی ما همخوانی ندارد، آدابی که احترام به بزرگتر در آن جایگاه برجسته ای دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بیكار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
۰
۰
این نشانه پول مفتی است كه از بیت المال میخورن ...

نیازمندی ها