جام جم ورزشی: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: فصل نقل‌وانتقالات حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما هم دوست نداریم فرصت جذب بازیکن مدنظرمان را از دست بدهیم.
کد خبر: ۸۰۶۵۵۹
نژادفلاح: مهدی رحمتی، حسینی و خلعتبری را با یک میلیارد تومان می‌خواهیم

محمدحسین نژادفلاح درباره‌ آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: فصل نقل‌وانتقالات حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما هم دوست نداریم فرصت جذب بازیکن مدنظرمان را از دست بدهیم.

مذاکرات ما با بازیکنان به صورت مقدماتی بوده و توافق نهایی صورت نگرفته است
وی در ادامه افزود: ما به نوعی وارد فصل نقل‌وانتقالات شده‌ایم و به صورت فشرده با بازیکنانی که قرار است در جمع‌مان بمانند مذاکرات لازم را انجام داده‌ایم. ضمن اینکه با نفراتی هم که مدنظر کادر فنی است به صورت تلفنی و یا حضوری حتی در خارج از باشگاه وارد مذاکره شده‌ایم. اینکه می‌گویم خارج از باشگاه به دلیل فرار از دست شما خبرنگاران است! البته مذاکره با این بازیکنان فقط به صورت مقدماتی بوده و توافق نهایی صورت نگرفته است.

فقط یک نفر شرط تسویه حساب را برای تمدید قراردادش مطرح کرد
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان این تیم اکثراً اعلام کرده‌اند تا زمانی که با آنها تسویه حساب نشود حاضر به تمدید قرارداد نیستند، گفت: این موضوعی است که از قول بازیکنان در رسانه‌ها شنیده می‌شود. غالب بازیکنان تیم‌مان یا بهتر است بگوییم نفراتی که قرار است در جمع ما بمانند در مذاکرات با من هیچکدام به غیر از یک نفر شرط نکرده اول با او تسویه حساب شود و بعد قرارداد جدید امضا کند. با توجه به سابقه مدیریتی که دارم خیلی خوب می‌دانم باید با بازیکنان در پایان هر فصل تسویه حساب شود، چرا که آنها باید حق و حقوق‌شان را به خاطر زحماتی که کشیده‌اند، دریافت کنند.

پولی به باشگاه نرسیده که ما بخواهیم با بازیکنان تسویه حساب کنیم
نژادفلاح در این باره تأکید کرد: در صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم آنها شرایط باشگاه را به خوبی درک کرده‌اند. به هر حال باشگاه در شرایط نسبتاً بحرانی به سر می‌برد و بازیکنان می‌دانند در این وضعیت نباید انتظار تسویه حساب داشته باشند. بدون شک با آنها دیر یا زود تسویه حساب خواهد شد. تنها یک بازیکن شرط کرد که آن هم نگفت اول تسویه حساب کنید بلکه خیلی دوستانه گفت نمی‌شود اول تکلیف مطالباتم مشخص شود و بعد در مورد فصل بعد صحبت کنیم. در حال حاضر پولی به باشگاه نرسیده که ما بخواهیم با بازیکنان تسویه حساب کنیم. بازیکنان تیم قطعاً شرایط را درک می‌کنند.

به اندازه یک سر سوزن نگران تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیستم
وی با بیان اینکه بازیکنان قدیمی‌تر تیم باید بهتر از بقیه شرایط باشگاه را درک کنند، خاطر نشان کرد: به هر حال اظهارنظر بازیکنان قدیمی تیم روی نفرات دیگر هم تأثیرگذار است، مخصوصاً تازه واردها که تحت تأثیر حرف بازیکنان قدیمی‌تر قرار می‌گیرند. نفراتی که چند سال در پرسپولیس بازی کرده‌اند به خوبی شرایط باشگاه را درک می‌کنند و خوب می‌دانند که در نهایت با آنها تسویه حساب خواهد شد. در هر صورت من به اندازه یک سر سوزن نگران تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تیمم نیستم. آنها قطعاً قراردادشان را تمدید خواهند کرد.

نوراللهی حداقل پول را گرفت اما بیشترین زحمت را کشید
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلاتی که برای جراحی احمد نوراللهی، هافبک جوان این تیم پیش آمده بود، گفت: روز قبل از جراحی نوراللهی با او تماس گرفتم اما نگفت که جراحی دارد و اعلام کرد که هنوز تاریخ آن قطعی نشده است. من اهل توجیه نیستم و می‌فهمم که نوراللهی حداقل پول را گرفت اما بیشترین زحمت را کشید. به او گفتم که اگر مشکلی داشتی به مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گفتی و خارج از این باشگاه با من که علاقمند به شما هستم این موضوع را در میان می‌‎گذاشتی.

وی تصریثح کرد: نوراللهی از انتشار برخی شایعات ناراحت بود و اقوامش به او گفته بودند که چرا به آنها نگفته است که پول بدهند. قطعاً اگر مسئولان باشگاه نیز در جریان بودند، از منبع دیگری پول جراحی نورالهی را تهیه می‌کردند.

برخی افراد از مأخوذ به حیا بودن نوراللهی سوء‌استفاده کردند
نژادفلاح افزود: وظیفه ماست که هزینه جراحی بازیکنی را که با ما قرارداد دارد، بپردازیم. کوتاهی ما از باب بی‌اطلاعی بود نه مسائلی دیگر. متأسفانه برخی‌ها گفته‌اند نژادفلاح به نوراللهی گفته نمی‌توانیم کمک کنیم و نوراللهی نیز گفته از جانب او صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند. برخی‌ها از مأخوذ به حیا بودن نوراللهی سوء‌استفاده کردند. به نوراللهی گفتم که اگر مشکلی داشتی چرا این موضوع را مطرح نکردی که او پاسخ داد این موضوع را به یکی از دوستانم گفتم ولی متوجه شدم که همه از این موضوع باخبر هستند. ممکن است بازیکن از نوع پردازش ناراحت باشد ولی همانطور که گفتم کوتاهی ما از باب بی‌اطلاعی بود.

الان هم دوست دارم با عبدی عکس یادگاری بگیرم
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره انتقادات حسین عبدی، مربی پیشین پرسپولیس علیه وی و اینکه مربی پیشین سرخپوشان به صورت تلویحی اشاره کرده که نژادفلاح آرزو داشت که روزی با او عکس بگیرد، گفت: من عبدی را دوست دارم. او از پیشکسوتان قابل احترام پرسپولیس است و الان هم دوست دارم با او عکس یادگاری بگیرم اما اگر بحث ابراز درخواست برای گرفتن عکس نه از او بلکه از هیچکس دیگری باشد، باید بگویم چنین درخواستی نداشته‌ام.

به شخصه تمایل داشتم عبدی در پرسپولیس بماند
قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه به شاگردی عبدی افتخار می‌کند، ادامه داد: عبدی یکی از شخصیت‌های خوب پرسپولیس است و اگر خدایی نکرده موجب بی‌احترامی و ناراحتی‌اش شده‌ام، عذرخواهی می‌کنم. هیچ وقت رفتار بدی نسبت به عبدی نداشته‌ام. او توقع داشت در کادر فنی پرسپولیس بماند که این مسئله جزو اختیارات من نبود. با برانکو صحبت کرده بودیم که دو دستیار ایرانی در کنارش حضور داشته باشند و من حسین عبدی و حتی علیرضا امامی‌فر را که به زبان انگلیسی مسلط بود، پیشنهاد دادم اما این مسئله را نپذیرفت و من مجبور شدم کریم باقری را پیشنهاد دهم. به شخصه تمایل داشتم عبدی در پرسپولیس بماند. نه تنها عبدی بلکه نادر باقری و علیرضا امامی‌فر می‌توانستند در کادر فنی به عنوان مربی دوم حضور داشته باشند اما برانکو این مسئله را نپذیرفت.

از وضعیت پرسپولیس بی‌خبر هستیم
نژادفلاح در خصوص اینکه آیا با نصرالله سجادی در خصوص وضعیت پرسپولیس صحبت کرده است، عنوان کرد: از وضعیت پرسپولیس بی‌خبر هستیم و نمی‌دانیم چه کسانی باید در هیئت مدیره حضور داشته باشند. ضرورت دارد که زودتر آنچه که به صلاح پرسپولیس است اتفاق بیفتد. امیدوارم هیئت مدیره به زودی انتخاب شود تا کاری نکنیم که خلاف قانون باشد. هر چند که من با اختیارات هیئت مدیره مشغول انجام وظیفه هستم.

وی ادامه داد: من کارمند وزارت ورزش هستم و به هر دلیلی بگویند که نباید باشم خداحافظی می‌کنم و یکی از هواداران واقعی این تیم خواهم بود. من با شش هفت مدیرعامل به عنوان عضو هیئت مدیره کار کرده‌ام و زمانی که به من پیشنهاد کردند که به پرسپولیس بیایم و این حس را در خود دیدم که می‌توانم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم، پذیرفتم.

برانکو گفت اول پول بازیکنان را بدهید
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت اسپانسر این باشگاه خاطر نشان کرد: اگر پول داشتیم اکنون این مشکلات وجود نداشت. زمان به سرعت می‌گذرد و باید منبع مالی مشخص باشد، چرا که فصل نقل‌وانتقالات در حال گذر است. توقع داریم به پرسپولیس و استقلال نگاه ویژه داشته باشند. با این حال ما بیشتر از استقلال نیازمند پول هستیم، چون هنوز پول برانکو را پرداخت نکرده‌ایم. البته برانکو مربی باشخصیتی است و حتی اعلام کرد ابتدا پول بازیکنان را بدهید. ما حتی پول نداشتیم که به او پول خریدن سوغاتی را بدهیم.

سجادی گفت نگران مشکلات مالی نباشیم
نژادفلاح با اشاره به اجاره سه ساله باشگاه استقلال به اسپانسر، گفت: همانطور که دیدید با بحث اجاره باشگاه استقلال سازمان خصوصی‌سازی چه عکس‌العملی نشان داد. ممکن است این مسائل جزو اختیارات باشگاه باشد ولی هر چیزی باید بر اساس مبنای وزارت ورزش باشد و این وزارتخانه باید آن را تأیید کند. پیش از اینکه در این مکان حضور داشته باشم با نصرالله سجادی تماس گرفتم که به من گفت نگران مشکلات مالی نباشیم و یکی دو روز آینده این مسئله حل خواهد شد.

روی قول سجادی حساب کرده‌ایم
وی با تمجید از سجادی خاطر نشان کرد: خیلی خوب است که سجادی خودش فوتبالی است. او قطعاً می‌داند فصل نقل‌وانتقالات چقدر برای یک باشگاه مهم و سرنوشت‌ساز است. ما اگر بتوانیم تیم خوبی ببندیم نه تنها برای فصل بعد حتی برای دو فصل بعد هم که انشاءالله در رقابت‌های آسیایی شرکت خواهیم کرد، موفق خواهیم بود. سجادی حتماً شرایط ما را درک کرده و می‌داند که نباید وقت را هدر دهیم. من شک ندارم سجادی با درایتش یک منابع مالی خوب برای باشگاه پرسپولیس پیدا خواهد کرد البته این را هم باید بگویم که باید همه کمک کنند تا سجادی در کارش موفق باشد، چرا که او یک نفره نمی‌تواند منابع مالی خوبی برای دو باشگاه بزرگ پایتخت پیدا کند. ما روی قول سجادی حساب کرده‌ایم و نگرانی از این بابت نداریم.

نتیجه جلسه ما با نوری بسیار خوب بود و با او به توافق قطعی رسیدیم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که نتیجه جلساتش با محمد نوری و دیگر بازیکنان چه بوده است و آیا صحت دارد که تکلیف نوری بعد از تعیین اسپانسر باشگاه مشخص خواهد شد، گفت: نه، چه کسی گفته است که ما بعد از تعیین اسپانسر تکلیف نوری را مشخص خواهیم کرد؟! نتیجه جلسه ما با نوری بسیار خوب بود و با او به توافق قطعی رسیدیم تا فصل آینده در خدمت پرسپولیس باشد. اینکه بازیکنان به باشگاه می‌آیند و خبر آن به صورت آنلاین اعلام می‌شود را دوست ندارم. با نوری قراردادی امضا نکردیم البته ما با هیچ بازیکنی در این مقطع قرارداد امضا نخواهیم کرد چرا که آنها بابت فصل پیش مطالباتی از باشگاه دارند که برای پرداخت آنها و همچنین پیش قرارداد با خود این بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم.

به بازیکنان می‌گویم شاید به جای من مدیرعاملی جدید بیاید
وی افزود: لازم بود که نشست‌هایی را با بازیکنان داشته باشیم و در خصوص پرداختی‌های‌شان با آنها مشورت‌هایی کنیم. به هر حال الان دست و بال ما بسته است و به بازیکنان گفتیم فعلاً پولی برای پرداخت نداریم. با تعدادی از بازیکنان بزرگ‌تر هم در روزهای آینده احتمالاً جلساتی داشته باشیم و در خصوص مسائل مختلف از جمله همین پرداختی‌ها با آنها نیز مشورت می‌کنیم. من به بازیکنان هم می‌گویم ممکن است هیئت مدیره باشگاه تغییر کند یا حتی مدیرعامل جدید باشگاه بیاید. به هر حال آنها باید آمادگی هرگونه اتفاق را داشته باشند. امکان اینکه باشگاه در ماه‌های آینده به فروش برسد هم وجود دارد. این نکاتی بود که به بازیکنان گفتم و به آنها تأکید کردم که شما بازیکنان باید شرایط تیم را درک کنید و در فصل نقل‌وانتقالات انتظار دریافت پول نداشته باشید.

دوست داریم رحمتی، حسینی و خلعتبری به پرسپولیس بیایند

نژادفلاح در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مالیاتی سیدجلال حسینی به باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود و مذاکراتی با او، مهدی رحمتی و محمدرضا خلعتبری انجام شده است یا نه، تأکید کرد: اینکه در خصوص بدهی مالیاتی حسینی، باشگاه پرسپولیس مقصر است را از شما می‌شنوم. فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. بازیکنانی مثل حسینی، خلعتبری و مهدی رحمتی از بزرگان فوتبال ایران هستند و ما خوشحال می‌شویم آنها را در اختیار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از قول من صحبتی در خصوص رحمتی شده بود که او به نظرم بد برداشت کرده بود. نمی‌خواهم حرفی بزنم تا دوباره کسی بگوید فلانی آرزوی عکس گرفتن با من را داشت! (اشاره به صحبت عبدی با خبرگزاری تسنیم) به هر حال هیچ تیمی بدش نمی‌آید این سه بازیکن خوب را در اختیار داشته باشد و ما هم دوست داریم آنها به پرسپولیس اضافه شوند.

باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند رقم‌های میلیاردی بپردازد
نژادفلاح با تأکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند رقم‌های میلیاردی بپردازد، گفت: ممکن است بازیکنی مثل سیدجلال حسینی بگوید من برای پیوستن به پرسپولیس دو میلیارد می‌خواهم؛ به طور مثال این حرف را می‌زنم. ما بازیکنی را می‌خواهیم که با رقم مدنظر پرسپولیس پیراهن این تیم را برتن کند. خیلی دوست داریم بازیکن بزرگی در اختیار داشته باشیم اما تا حدی می‌توانیم پول پرداخت کنیم.

افتخار می‌کنیم بازیکنانی چون رحمتی به پرسپولیس بپیوندند
قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین رقمی که می‌توانیم برای جذب بازیکن در نظر بگیریم یک میلیارد و شاید کمی بیشتر از آن است. اگر امثال سیدجلال، رحمتی و خلعتبری حاضرند با این رقم به پرسپولیس بیایند ما از آن استقبال می‌کنیم. رحمتی سال‌ها بازیکن استقلال و تیم ملی بود و شاید خیلی‌ها فکر کنند او پا به سن گذاشته اما فکر می‌کنم رحمتی 28 یا 29 سال داشته باشد و می‌تواند شش هفت سال دیگر جزو بهترین‌ها باشد. ما افتخار می‌کنیم که چنین بازیکنانی به پرسپولیس بپیوندند.

نژادفلاح در واکنش به این مسئله که رحمتی اعلام کرده اگر پرسپولیس پا پیش بگذارد او از حضور در این تیم استقبال خواهد کرد، گفت: هواداران دوست دارند ما بازیکنی مثل رحمتی را در اختیار داشته باشیم و ما نیز پا جلو گذاشته و دست نیاز را به سوی این بزرگان دراز می‌کنیم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها