قبل از هر چیز باید این توضیح را داد که جرالدو ریورا در این مناظره هنگام محکوم کردن عربستان سعودی بارها از واژه « سنی ها » استفاده کرده است که منظور او تکفیری های افراط گرا و وهابیون است.
کد خبر: ۸۰۶۲۷۵
عربستان حامی تروریسم است یا ایران؟ + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فاکس نیوز، در برنامه جمعه ها با هرالدو شبکه فاکس نیوز ، مجری این برنامه مناظره ای را با جرالدو ریورا گزارشگر ارشد این شبکه انجام داد. مجری اصرار داشت که ایران را تهدیدی برای جهان دانسته و متهم به تروریسم کند. او مدعی بود که جمهوری اسلامی ایران در جستجوی دستیابی به سلاح هسته ای است.

جرالدو ریورا مهمان این برنامه با دلایل مستدل جواب این اتهامات را داد و عربستان سعودی را به عنوان عامل تروریسم در جهان معرفی کرد.

هدف از پخش این مناظره نشان دادن دو دیدگاه در آمریکا است: دیدگاه طرفداران لابی صهیونیستی و متحدان آمریکایی سعودی ها که دلار های نفتی این کشور به جیبشان سرازیر می شود و دیدگاه آمریکایی هایی که گول تبلیغات دروغین این لابی ها را نخورده و واقعیت ها را می بینند.

توصیه می کنیم که این مناظره جالب را که بازتاب دو دیدگاه آمریکایی ها است با دقت تماشا کرده و به کلمات آن گوش دهید.

ترجمه این مناظره از سوی پرهام قبادی قابل تحسین بوده و مطابق با متن اصلی مناظره است که کاملا برای انگلیسی زبان ها مفهوم است.

مناظره را با هم ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها