بلندگوهای شرکت آمازون برای شما قصه خواهند گفت

بلندگوی هوشمند و قصه گوی آمازون

شرکت آمازون امکاناتی را فراهم کرده است که به کمک آن بلندگوهای سری Echo speaker این شرکت می‌توانند برای شما قصه گفته و به صورت هوشمند خدمات ویژه‌ای در این زمینه را برای شما فراهم سازند.
کد خبر: ۸۰۵۸۲۹
بلندگوی هوشمند و قصه گوی آمازون

جام جم کلیک: شاید یکی از لذت‌بخش‌ترین خاطرات کودکی برای ما هنگامی باشد که پدر یا مادرما در کنار تختخواب ما نشسته و برای ما قصه‌ای را تعریف می‌کردند تا به خواب فرو برویم. قصه‌های مورد علاقه ما در طول زمان و با افزایش سن ما تغییر کرده‌اند ولی هنوز حس خوب شنیدن قصه از زبان دیگران برای ما حال و هوای شیرین یاد شده را تداعی خواهد کرد.

شرکت‌هایی مانند آمازون به ساختار کتاب‌های دیجیتالی اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و به همین دلیل نیز این شرکت خدمات کتاب‌خوانی را به سری بلندگوهای Echo speaker خود افزوده است که می‌توانند برای کاربران، بسیار مفید واقع شوند. این بلندگوها که ساختارهای هوشمند دارند، از طریق صدای کاربر کنترل می‌شوند و به همین دلیل نیز می‌توان بدون دست زدن به آن‌ها برای صدور فرمان به این دستگاه‌ها اقدام کرد.

در آخرین به‌روزرسانی این بلندگو امکانی به آن افزوده شده است تا کاربران بتوانند کتاب مورد علاقه خود را درخواست کرده و این بلندگو نیز کتاب یاد شده را برای آن‌ها بخواند. این ساختار به حدی انعطاف‌پذیر است که حتی این بلندگو به خاطر خواهد داشت که آخرین بار در کجای داستان متوقف شده است و می‌تواند ادامه آن را برای شما بخواند.

البته هنوز امکان خواندن کتاب از روی صفحات متنی وجود نخواهد داشت و تنها کتاب‌های صوتی بر روی Echo speaker قابل استفاده خواهند بود ولی به احتمال فراوان به زودی امکان خواندن کتب متنی نیز به این بلندگوها اضافه خواهد شد. شایان ذکر است که قیمت این بلندگوها در بازار جهانی برابر با 199 دلار است و خدمات آن بسته به منطقه حضور کاربر متفاوت خواهد بود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها