فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

پاتک شبانه پلیس به ۶۰۰ معتاد و خرده‌ فروش

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بهره‌برداری از مرکز جدید نگهداری از معتادان با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر از اجرای پاتک شبانه پلیس و دستگیری ۶۰۰ معتاد خیابانی و کشف نیم تن مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۴۹۰
پاتک شبانه پلیس به ۶۰۰ معتاد و خرده‌ فروش

سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام موفقیت اجرای طرح مبارزه و برخورد با خرده‌ فروشان و معتادان متجاهر در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری تهران شامل محدوده بازار و خیابان خیام و ۱۵ خرداد تا میدان شوش، گفت: از صبح امروز طرح انضباط اجتماعی با همکاری پلیس راهور و مجموعه پلیس پایتخت در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری تهران اجرا می‌شود.

وی افزود: به دنبال پیگیری طرح امنیت محله‌محور و با توجه به دغدغه‌های اهالی منطقه ۱۲ و خواسته‌های آنان از ماموران پلیس شب گذشته عملیات گسترده‌ای در سطح این منطقه برای دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر انجام شد که به موجب اجرای این طرح، تاکنون ۱۰۳ نفر دستگیر و بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان دستگیر شده، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در روز اجرای این طرح ۶۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۱۲ جمع‌آوری و با همکاری شهرداری به مرکز نگهداری معتادان متجاهر منتقل شده‌اند.

سردار ساجدی‌نیا با اعلام خبر راه‌اندازی مرکز نگهداری از معتادان با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر در پایتخت، افزود: شهرداری تهران و ستاد مبارزه با مواد مخدر به قول خود عمل کردند و مرکز نگهداری معتادان متجاهر را طبق قولی که داده بودند با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر، تکمیل و در اختیار ماموران انتظامی قرار دادند. امیدواریم طبق وعده‌ای که قبلاً توافق شده است. ظرفیت ۵۰۰۰ نفری مراکز نگهداری از معتادان متجاهر تا پایان خرداد ماه، تکمیل و در اختیار پلیس قرار گیرد.

وی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، تهران بزرگ نیازمند مرکزی برای نگهداری معتادان با ظرفیت ۱۲ هزار نفر است. در صورت تخصیص چنین مرکزی، پلیس پایتخت توانایی آن را دارد که ظرف ۲۴ ساعت پایتخت را از وجود معتادان متجاهر به صورت کامل پاکسازی کند.

رئیس پلیس پایتخت همچنین از اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی از صبح امروز در منطقه ۱۲ شهرداری تهران خبر داد و افزود: طرح انضباط اجتماعی در منطقه ۱۲ شامل حوزه‌های مختلفی است، ولی در مجموع رعایت حقوق شهروندی و مطابقت مصوبه‌های شورای شهر به منظور ممانعت از ورود موتورسیکلت‌های بنزینی به منطقه محدوده ۱۲ از جمله اولویت‌های پلیس و شهرداری با اجرای این طرح است که امیدواریم با همکاری مردم، محدوده مرکزی و پرتردد پایتخت به زودی شاهد آرامش و نظم باشد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها