خبرگزاری عربستان سعودی در خبری مدعی شد که ریاض موفق شده است یک فروند موشک اسکاد را که به گفته این خبرگزاری ها از سوی حوثی ها (انصارالله) به سوی شهر «خمیس مشیط» شلیک شده است پیش از اصابت به هدف سرنگون کند.
کد خبر: ۸۰۴۹۴۴
ادعای سعودی؛ شلیک موشک اسکاد انصارالله به شهر خمیس مشیط

به گزارش جام جم آنلاین، شهر خمیس مشیط در قلب منطقه عسیر در شمال شرق شهر عربستانی «ابها» واقع است و بزرگترین شهر این کشور از حیث جمعیت و مساحت به شمار می رود. همچنین این شهر چهارمین مرکز تجاری و گردشگری عربستان است.

خبرگزاری عربستان در بیانیه ای به نقل از فرماندهی نیروهای ائتلاف مشترک ضد یمنی به رهبری عربستان سعودی گزارش داد: در ساعت 02:45 صبح روز شنبه شبه نظامیان حوثی و نیروهای علی عبدالله صالح موشک اسکادی را به سوی شهر خمیس مشیط شلیک کردند که بحمدلله از سوی نیروهای دفاع هوایی پادشاهی سعودی با دو موشک پاتریوت رهگیری و منهدم شد.

این ادعای سعودی ها در حالی مطرح می شود که هنوز هیچ منبع دیگری خبر مذکور را تایید نکرده است.

گفتنی است چند روز پیش، برخی منابع رسانه ای اخباری را منتشر کردند که تاکید می کرد عربستان سعودی سناریویی را برای اعمال فشار بیشتر بر انصارالله تدارک دیده است.

در خبرها آمده بود که سعودی ها قصد دارند به دست خود چند موشک را به اطراف شهرهای مقدس مکه و مدینه شلیک کنند و با دستاویز حمله نیروهای یمنی به شهرهای مقدس این کشور، زمینه را برای اعمال فشار و اجماع سازی بیشتر علیه انصارالله فراهم کنند.

ترجمه و تنظیم: جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
۰
۰
اگر عربستان مرد است زمینی حمله كند تا مثل اسرائیل در لبنان و غزه شكست سنگینی بخورد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها